Tai padarius, jūsų buvusieji gali sugrįžti anksčiau laiko

Kokį Filmą Pamatyti?
 
Leisti tinklalaidės seriją Žaidžia

Prieš kelias savaites turėjau galimybę pasikalbėti su mūsų vyriausiąja trenere Anna Gonowon apie žinutes buvusiam asmeniui ir ji man pasakė šią fantastišką istoriją apie tai, kaip ji privertė savo vyrą, kuris vienu metu buvo jos buvęs, viską mesti ir pasirodyti. prie jos slenksčio.



Grožis buvo tai, kaip ji pritaikė įprastas strategijas, kurių mokome čia, „Ex Boyfriend Recovery“. Taigi, jei kada nors norėjote išmokti,

  • Kaip
  • Parodykite prie savo durų nepranešę
  • Laikykite juos įsitraukusius, kol rašote jiems žinutę

Tada tai jums skirtas pranešimas!







Pradėkime.

Kaip priversti savo buvusįjį sugrįžti anksčiau laiko

Chrisas Seiteris:
Gerai, šiandien mes kalbame apie tai, kaip išlaikyti buvusįjį žinučių siuntimo etape. Aš atsivedžiau savo nusikaltimo partnerę trenerę Aną, kuri kaip visada yra daug labiau pasirengusi šiems nei aš. Nežinau, dalis manęs nori leisti jums užimti vadovavimą šiam, nes jūs kalbate apie vidinės peržiūros, išorinės peržiūros atlikimą?

Anna:
Taip.





Chrisas Seiteris:
Gal galėtumėte apibūdinti, ką norite tuo pasakyti? O kai sakau apibūdinti žiūrovui, ką tu tuo nori pasakyti, sakau apibūdink man, ką tu tuo nori pasakyti?

Anna:
Na, kai aš pamenu atlikti vidinę peržiūrą, pirmiausia atlikite išorinę peržiūrą. Kai mes paminėjome tai padaryti praėjusią savaitę, aš nedelsdamas nuėjau į tai, kaip pasakyti savo koučingo klientams, kad jie įtrauktų savo buvusius asmenis į bet kokį pokalbį, nesvarbu, ar tai būtų žinutės, ar „FaceTime“, ar telefonas, ar virtualiai. Jei žaidžiate vienas su kitu ar asmeniškai. Pirmiausia turite padaryti keletą dalykų. Vidaus apžvalgoje pirmiausia turiu omenyje tai, kad tikrai atspindžiu, pirmiausia pagalvokite apie save. Pagalvokite apie tai, kas jus iš tikrųjų verčia dalyvauti pokalbyje, bet kokiame pokalbyje, ir nesvarbu, koks formatas yra. Tiesiog atkreipkite dėmesį į tai, kai kalbate su žmonėmis, kas jus sutelkia į kitą dėmesį, kai kalbate su kitu žmogumi? Ką jie sako?

Anna:
Taigi tada pagalvokite apie savo buvusįjį, kai jūs ir jūsų buvote tikrai gerai sutarę, arba kai pirmą kartą susipažinote ir pradėjote susitikinėti prieš pat tapdami išskirtiniais. Ką tavo buvęs pasakė sveikindamas? Apie ką jūsų buvęs pokalbis su jumis? Ką jūsų buvęs išugdė pirmiausia? Norite pažvelgti į savo buvusiųjų modelius ir elgesį, tada juos apversti ir naudoti savo buvusiajam. Nes ką tai daro? Tai traukia atsitraukimo svertus, ypač panašumą ir žinomumą. Gerai, tai gana paprasta. Tada sudarai sąrašą akivaizdžiai [negirdimiems 00:02:02] dalykams, apie kuriuos žinai, kad tavo buvusieji iš tikrųjų mėgsta kalbėti arba, atrodo, domisi. Pirmenybę suskirstykite į sąrašą nuo vieno iki penkių, nuo vieno iki 10. [negirdimos 00:02: 10] jūs pažodžiui turite savo pirmųjų 10 tekstų temą.

Anna:
Tada išsiaiškink, koks tu buvai, konkrečiai tada, kai tavo santykiai klostėsi gerai. O kada jus pirmą kartą traukė vienas kitas? Paklauskite savęs, kokios buvo mano savybės? Koks buvau tuo metu? Ką aš dariau? Koks buvo mano gyvenimas tuo metu? Ir tuo pačiu metu, koks buvo mano buvęs? Kokia buvo jo ar jos veikla? Koks buvo jų gyvenimas tuo metu? Tada reikia savęs paklausti apie meilės kalbas. Kaip kokios tavo buvusios meilės kalbos? Kai buvote kartu, kaip bendravote meilę ir kaip jautėtės meile? Ar tai, kaip jūs bendraujate apie meilę, sutapo su tuo, kaip jūsų buvęs jautėsi mylimas? Kaip jūsų buvęs bendravo su meile? Ar tai atitiko tai, kaip jautėtės mylimas?

Anna:
Jei galite suprasti, ar jie sutapo, ar nesutapo, tai galėtų suteikti jums įžvalgų, kodėl lūžis iš pradžių įvyko. Tada turite savęs paklausti, ar jūs suteikiate reikšmę konkrečiam rezultatui? Aš tai sakau todėl, kad ką tik turėjau pokalbį su vienu iš savo, tolesnių užsiėmimų su vienu iš mano koučingo klientų, kuris buvo tikrai nusivylęs savo buvusiosios atsakymais. Sužinojau, ką ji sako, jei mano buvęs asmuo daro ar sako tam tikrą dalyką, aš jaučiuosi mylimas ir vertas. Bet net jei jis atsako, bet nepasako šito, aš kažkaip nesijaučiu mylimas ir nesijaučiu vertas, ir manau, kad tai mano kaltė. Taigi jūs turite savęs paklausti, ar aš verčiu savo buvusį asmenį atsakyti už tai, kad jaučiuosi mylimas, laimingas ar priimtas?

Anna:
Ar pastūmėjote buvusįjį bendrauti ar elgtis tam tikru būdu, kad pasijustumėte geriau? Taigi, jei suprantate ir sakote: „O, aš labai spaudžiau savo buvusįjį arba labai spaudžiau save, kad visada gautų tam tikrą rezultatą, kai turėjau dirbti su savimi, kad išgaunčiau tą laimės ir vertės jausmą. iš vidaus. Ar tai prasminga?

Chrisas Seiteris:
Taip, tai visiškai prasminga.

Anna:
Taigi jūs taip pat [negirdimas 00:04:24]. Taip, pirmyn.

Chrisas Seiteris:
Aš ketinau pasakyti, kad jūsų tęsinys, kurį turėjote šiandien, man atrodo, kad tai daugiau klausimas dėl jausmo, tarsi neturėtumėte labai stiprios tapatybės. Ir tai, ką noriu pasakyti, yra tai, kad galbūt jūsų tapatybė yra taip įsivėlusi į šį kitą asmenį, kad tai tikrai panašu į kalnelius. Lyg jie tau pasakytų ką nors gero, o tu per daug per mėnulį. Ir jie to nesako, o tu tiesiog super prislėgta. Ar manote, kad tai yra konkretus klausimas tuo konkrečiu atveju?

Anna:
Taip, bet manau, kad daugeliu atvejų tai yra problema, nes aš tai net patiriu, kai du kartus išgyvenau šią programą norėdamas susigrąžinti buvusiuosius.

Chrisas Seiteris:
Manau, kad visi tai darome.

Anna:
Taip, bet mes visi taip darome. Bet kas tai? Taip yra todėl, kad mes priskiriame tam tikrą rezultatą, tam suteikiame daug prasmės. Jei tai neįvyks tokiu būdu, jaučiuosi kaip nepavykęs. Taip nutiko ne taip. Mes galime kontroliuoti tik 50% lygties. Štai kodėl kitą dalį ketinau pateikti jūsų vidinei apžvalgai. Kaip suprasti, koks jūsų požiūris į bendravimą su buvusiuoju. Jūs turite suprasti, kiek esate prisirišęs prie labai konkretaus rezultato. Mano klientas ir daugelis klientų per pastarąsias savaites kalbėjosi su manimi, atrodo, kad mano tolesni klientai visi kovoja su šia mintimi. Na, mano buvęs atsakė, bet ... Taigi, užuot džiaugęsis, kad jų buvęs atsakė, jie yra įsitikinę, kad jų buvęs asmuo neatsakė tam tikru būdu, kai jie turėtų būti tik laimingi, kad jų buvęs atsakė. Ar tai prasminga?

Chrisas Seiteris:
Taip.

Anna:
Taigi jūs turite suprasti savo prisirišimo prie labai konkretaus rezultato lygį. Turite suprasti, kad galite išsiųsti tobulą tekstą, o jūsų buvęs asmuo vis tiek galėtų pasirinkti neatsakyti. Tai nereiškia, kad esate nesėkmė, ir tai nereiškia, kad jūsų buvęs žmogus jums nerūpi. Viskas reiškia, kad dėl kokios nors priežasties jūsų buvęs žmogus tuo metu nesijautė atsakęs, o gal buvo blogos nuotaikos ir taip tiesiog nebuvo taip įsitraukęs į tekstą. Bet jūs turite būti tikrai stiprus tame, ką galite kontroliuoti ir tiesiogiai paveikti, įskaitant tiesą, kad negalite kontroliuoti savo buvusio. Taigi, jei kyla klausimas, kaip labiau įtraukti savo buvusįjį, paklauskite savęs, ar man reikia daugiau savo buvusiojo? Kaip man reikia, kad jis atsakytų daugiau? Taigi ar tai reiškia, kad aš tiesiog nesu patenkinta jų atsakymais? Kaip mano buvęs žmogus atsako, bet ne tiek, kiek jis ar ji įprato, kai buvome kartu?

Kokios tikimybės susigrąžinti buvusį vaikiną?

Anna:
Na, viena, jūs nesate kartu. Taigi turėsite džiaugtis tuo, ką gaunate. Dabar, jei jūsų buvęs asmuo visiškai nereaguoja, mes, ERP, pradedame nerimauti, jei iš pradžių nesate atsakę visiškai. Lyg išsiųstumėte savo tekstą, o jūsų buvęs asmuo visiškai neatsakytų. Jei tai atsitiks tris kartus iš eilės, tada mes šiek tiek jaudinamės. Tačiau paprastai exai atsako pagal mūsų patirtį, per tris tekstus.

Chrisas Seiteris:
Taip, aš taip pat sakyčiau, kad visa tema, kuria siekiama išlaikyti buvusįjį teksto žinutėmis, yra tikrai niuansuota ir situacinė. Taigi situacija, apie kurią kalbame čia, yra beveik kaip pirmojo kontakto tekstas, pvz., Pirmas dalykas, kurį siunčiate savo buvusiajam, kad vėl susisiektumėte su jais po to, kai bent jau aš pastebėjau taisyklę, kurią bent jau aš pastebėjau, aš Man įdomu sužinoti apie tai. Tai, kad buvęs asmuo atsakytų į tą konkretų tekstą, paprastai būna susijęs su keletu strateginių klaidų, kurias atliekate, pvz., Rašote ne teisingai, arba jūsų tekstas nėra labai įdomus arba neatitinka nė vieno iš panašumo aspektų, kurie kalbėjomės tais 11 meilės veiksnių. Tada yra kita situacija, kuri yra tokia, kad jūs gaunate atsakymus iš savo buvusio, jūs tiesiog nemanote, kad jie prasmingi ar yra autentiški.

Chrisas Seiteris:
Tarsi gal yra trumpų atsakymų. Taigi aš beveik prisiimčiau prielaidą, kad, anotai, tavo koučingo sesijose buvo daugiau klausimų? Ar tai panašiau į „O, aš bandau gauti atsakymą po jokio kontakto? O gal labiau panašu į tai, kaip susisieksite su jais, kaip palaikyti juos įsitraukusius ir palaikyti daiktą, santykių pastatą?

Anna:
Tai antras. Žmonės labai jaudinasi, taip, mano buvusysis yra gerai, turiu omenyje, nes po mūsų pirminio užsiėmimo su manimi paprastai jūs gaunate žaidimo planą, tiesa? Ir mes daug kalbame apie tai, kaip sukonstruoti tekstus, kuriuose yra daug medžiagos apie tai, ką ir kaip, ir daug medžiagos, kad galėtumėte suprasti atvirus klausimus ir visus kitus dalykus. Taigi struktūriškai žmonės linkę būti, mano koučingo klientai linkę siųsti tikrai gerus tekstus. Tai ką aš darau po to? Kaip iš kur žinoti? Manau, kad iš esmės klausimas, Ana, kaip sužinoti, kad man gerai sekasi? Ir atsakymas yra tas, kad jums sekasi gerai, nes gaunate atsakymus. Laikui bėgant, čia reikia sekti savo tekstus. Žmonės gali labai mėgti įkyrius dalykus ir sulaikyti. Bet galų gale jūs norite pažvelgti į du dalykus, iš tikrųjų, į žodžių skaičių ir atsakymo laiką.

Anna:
Jei norite, taip pat galite stebėti temą, pvz., Dalykus, apie kuriuos kalbėjote. Bet jei jūs suprantate bent šiuos tris dalykus, tai jums daug ką pasako. Galite sakyti, ir tai eina į išorinę apžvalgą, nes yra keturi teksto pranešimų elementai. Gerai, ir keturi teksto elementai yra pokalbio ar bendravimo tipas, tema, kurią naudojate. Dideli jūsų prieigos interesai. Ypač jo laikas, pavyzdžiui, kada siunčiate tekstą? Kiek vietos skiriate tarp tekstų? Kaip ilgai jūs atsakote į viską, į ką atsako jūsų buvęs asmuo? O tada koks tonas? Taigi, atrodo, kad daugelis žmonių fiksuoja temą, tačiau tada jie pamiršta, kad yra ir kitų elementų, į kuriuos taip pat turime atkreipti dėmesį.

Anna:
Taigi, jei stebite žodžių skaičių, atsakymo laiką ir temą, galite pamatyti: Uh, kai aš išsiunčiu juos po pietų, o tai, manau, jis ar ji eina namo iš darbo, pastebiu, kad mano buvęs atsakykite iki vėlesnio vakaro ir dėl to, kad jie pavargę, nes jūs juos pažįstate, nes jie pavargę, tikriausiai todėl jų žodžių skaičius yra gana mažas. Bet jei išsiunčiau prieš pat pietus, pateikiu tik pavyzdį, atrodo, kad man labiau patinka aukštesnis įsitraukimas, reiškiantis didesnį žodžių skaičių, ir jie reaguoja greičiau, todėl iš tikrųjų turiu pokalbį. Tai yra tokie dalykai, kurių norite ieškoti. Laikui bėgant, jūs žinote, kad jums sekasi gerai, jei tai sekate, ir paprastai matote žodžio skaičiaus didėjimo tendenciją jūsų buvusio žmogaus širdyje ir tendenciją mažėti atsakymo laiką, o tai reiškia, kad jūsų buvusysis reaguoja vis greičiau. su laiku.

Anna:
Taigi, jei mes juos grafikuosime, jūs žinote, kad man patinka duomenys, paprastai tariant, jūsų pažanga su buvusiuoju niekada nebus panaši į tiesią liniją, kaip į viršų. Tai niekada nebus taip. Beveik visada, mačiau tik porą atvejų, kai taip nebuvo. Sakyčiau, kad 95% jų buvo tokie. Tai tarsi banga, bet yra kampu. Taigi galiausiai atrodo taip. Tai, tai, tai. Taigi jūs norite turėti pakankamai tekstų, sakyčiau, kad laikui bėgant bent 10 ar 15, kad galėtumėte pasakyti, jog ką tik patyrusi žemiausia riba iš tikrųjų yra aukštesnė už aukščiausią tašką nuo tada, kai pradėjau pirmą kartą.

Chrisas Seiteris:
Tiesa. Taip, aš turiu omenyje, kad tam tikru požiūriu tai tikrai atsiliepia man, nes aš įdėjau daug pastangų „YouTube“ kanalui, ten, kur vyks šis interviu. Visada galite pasakyti, kad geri mėnesiai yra ta banguota linija aukštyn. Geriausias būdas į tai pažvelgti, kaip jūs sakėte: ar žemiausios žemiausios buvo žemiausios? Taigi tai apskritai. Kiekvienas, kuris mano, kad sėkmė su buvusiais asmenimis yra tiesinė, yra nemandagus pabudimas. Aš iš tikrųjų ką tik interviu apie sėkmės istoriją šiandien. Nežinau ar, aš jos neklausiau, ar ji treniravosi su tavimi. Ji tikriausiai nemanau, kad taip padarė, bet jos vardas Haris. Ji tiesiog susižadėjo su buvusiuoju.

Anna:
Ar tai tikrasis jos vardas?

Chrisas Seiteris:
Taip, jos vardas Haris. H-A-R-L-Y

Anna:
Taip, ji ne, būčiau prisiminusi, nes tai būtų privertusi mane galvoti apie Harly [crosstalk 00:13:10].

Chrisas Seiteris:
Teisingai. Aš nenorėjau to jai pasakyti, bet aš buvau tokia, [negirdima 00:13:16].

Anna:
Jūs tikriausiai [peržengėte 00:13:16].

Chrisas Seiteris:
Teisingai. Taip. Bet ji susižadėjusi. Kas buvo įdomu, buvo daug to, kas buvo aukštyn ir žemyn, kaip kalbant. Taigi tai nėra tiesinis dalykas, nors ji sugebėjo

Anna:
Tiesą sakant, aš treniravau asmenį, vardu Haris.

Chrisas Seiteris:
Tu?

Anna:
Taip.

Chrisas Seiteris:
Gal tai buvo tas pats. Mergina ar vaikinas?

Anna:
Mergaitė, gyvenanti Londone.

Chrisas Seiteris:
Ne, ne, ne, tai tikrai JAV.

Anna:
Gerai tada. Gerai. Mano Haris buvo Londone.

Chrisas Seiteris:
Mano Haris buvo kitoks nei tavo Haris.

Kokios tikimybės susigrąžinti buvusį vaikiną?

Anna:
Aš tikėjausi, kad galiu prisiimti kreditą, bet neprieštarauju. Nesijaudink.

Chrisas Seiteris:
Bet taip, turiu omenyje, Anos požiūriu, jos padėties sėkmės kreivė nebuvo linijinė. Tiesą sakant, jei pažvelgsite į mūsų be kontakto taisyklę, kuri, aš žinau, yra šiek tiek nutolusi nuo žinučių siuntimo temos, jos jokia kontaktinė taisyklė neturėjo blizgesio, kai buvo ilgas laikotarpis, kai jis visiškai nenorėjo jai rašyti. Tada jis pašėlusiai susigražins kaip tikras ir paskui daugiau nebesiųs jai teksto. Taigi žinučių siuntimas yra tas pats, tik jei žiūrite į tas keturias dimensijas, kurios, sakyčiau, mažiausiai svarbi yra tema. Turiu omenyje, kad gausite daug duomenų iš atsakymo laiko ir žodžių skaičiavimo. Aš turiu galvoje, tikrai, tai jums pasakys daug, bet aš net nepasakysiu už mane, kas svarbiau yra žodžių skaičius ir atsakymo laikas. O kaip tu? Kaip tavo hierarchija su tais keturiais?

Anna:
Na, gerai, žmonės daug galvoja apie, žmonės galvoja: O Dieve, mano buvusioji nebuvo inicijuota kaip trys tekstai. Aš kaip, gerai. Kas sąžiningai inicijuoja, nesvarbu. Tai tikrai nesvarbu. Jūs žinote, kur iniciacija yra svarbi jūsų ego, jūsų pačių pasididžiavimui.

Chrisas Seiteris:
Aš tai vogiu. Tiesiogine to žodžio prasme šiandien tiesiog padariau vaizdo įrašą, pavyzdžiui, aš filmuoju tiek daug vaizdo įrašų, man atrodo, kad jie visi dabar susilieja. Bandau patikti vieną vaizdo įrašą per dieną.

Anna:
O Dieve, palaimink tave.

Chrisas Seiteris:
Ir aš kalbėjau apie tai, kur buvau, Ei, svarbu ne tai, kas pradeda pokalbį, o kas baigia pokalbį.

Anna:
Taip teisingai.

Chrisas Seiteris:
Aš turiu omenyje, kad ego dalykas yra toks sultingas, aš vagiu, kad tai toks geras teiginys.

Anna:
Aš tai sakau visą laiką savo koučingo klientams. Kas inicijuoja, iš tikrųjų yra susijęs su jūsų pasididžiavimu ir jūsų paties ego. Atsiprašau tai sakydamas, nesistengiu būti piktas, bet tai sako jūsų pasididžiavimas. Svarbu tai, kad pirmiausia išeini, nes nori suveikti, ką? Zeigarniko efektas. Ir dar svarbiau nei suveikti, nors Zeigarnik efektas yra svarbus, sakyčiau, kad jis yra trečias, sąžiningai, žodžių skaičius yra pirmas, tada aš sakyčiau, kad atsakymo laikas yra artimas sekundė, o Zeigarnik efektas yra artimas trečdalis, o tada inicijavimas kaip skaičius 32.

atsiskyrėlis stačias

Chrisas Seiteris:
Myliu. Ar norite išgirsti įdomią istoriją apie tai, kur aš pirmą kartą išgirdau apie Zeigarniko efektą?

Anna:
Taip, norėčiau žinoti, nes manau, kad tai fantastika. Nemanau, kad mūsų ERP grupėje yra pakankamai žmonių.

Chrisas Seiteris:
Tai yra [crosstalk 00:16:28].

Anna:
Aš turiu visą laiką kalbėti apie

Chrisas Seiteris:
Koučingo skambučiuose?

Anna:
Koučingo skambučiuose. Taip.

Chrisas Seiteris:
Na, tai tikrai susiję su tuo, apie ką mes kalbame, išlaikydami buvusius asmenis, nes jūs beveik pastebėjote, pavyzdžiui, sniego gniūžtės efektą, jei sugebėsite jį nuolat ištraukti, pastebėsite, kad jūsų buvęs žmogus pradeda kreiptis tu pirma, tada daug daugiau įsitrauksi į pokalbius, nes jie bus tokie: Ar ji ketina išeiti? Bet aš lankiau rinkodaros kursą, nes bandžiau suprasti, kaip geriau reklamuoti „Ex Boyfriend Recovery“? Aš norėčiau parašyti, kaip gauti savo buvusį berniuką. Parašiau keletą straipsnių tinklalapiui, kurie įgavo šiek tiek traukos. Aš praleidau penkias valandas per dieną, nemokamai atsakinėdamas į žmonių komentarus. Būčiau tiesiogine to žodžio prasme, turėčiau pradėti bandyti užsidirbti pinigų iš šio verslo. Taigi, kaip aš tai padariau? Na, aš eisiu į kursą.

Chrisas Seiteris:
Taigi aš nusipirkau kursą, kaip tinkamai išsiųsti el. Laiškus, kad jie pirktų. Ir ten jie kalbėjo apie Zeigarniko efektą. Taigi visa elektroninio pašto teorija buvo tai, kad jūs pasakojote istoriją el. Paštu. Taigi, kaip jūs turite 10 el. Laiškų ir kiekvieną el. Laišką baigiate prie „cliffhanger“, kad jie būtų rodomi kitą dieną, kai kitas el. Laiškas pasieks jūsų [negirdimą 00:17:35] gautuosius, ir jis užstrigs. Aš buvau panašus į „Palauk, tai turi daugybę programų kalbėjimui su žmonėmis per tekstą. Tada aš pradėjau tyrinėti, kaip rasti Blumą Zeigarnik, rusų psichologę, kuri įkūrė po to, kai pastebėjo, kad padavėjai prisimena neužbaigtus užsakymus geriau nei įvykdyti užsakymai ar pan. Aš pamiršau kilmės istoriją, tiesiog žinau psichologinį apibrėžimą. Bet taip, taip aš su ja susidūriau.

Anna:
Taip. Ir tada prisimink, kai aš buvau grįžęs, kaip aš naudoju Zeigarnik efektą mūsų mikroskalėje?

Chrisas Seiteris:
Prisimenu, kaip apklausiau tave, taigi tai yra savotiška linksma kelionė atminties juosta. Nes tai, ką prisimenu iš jūsų interviu, buvo tas, kad visa tai baigėsi tuo, kad daiktas ką nors iškeitė į jūsų tėvą, tiesa? [negirdimas 00:18:28].

Anna:
Taip. Aš turiu omenyje, kad aš skridau per šalį, norėdamas gauti savo tėčio ir mano daiktų.

Chrisas Seiteris:
Na, tai irgi buvo kaip svarbūs dalykai. Ar ne?

Kokios tikimybės susigrąžinti buvusį vaikiną?

Anna:
Taip. Aš turiu omenyje, kad tai buvo ...

Chrisas Seiteris:
Tai panašu į jo vizos kortelę ar į žaliąją kortelę ar panašiai.

Anna:
Kai kurie asmens dokumentai, nes visi jo daiktai, kaip ir kai kurie svarbiausi daiktai, iš esmės sudegė gaisre.

Chrisas Seiteris:
Neprisimenu tos dalies, bet taip.

Anna:
Turiu omenyje, kad tas pastatas buvo sudegęs, todėl jo kopijų nėra. Taigi, jei negavau tokių daiktų, aš be upelio būčiau upeliu [negirdimas 00:19:02].

Chrisas Seiteris:
Taigi aš prisimenu, kad jis pasakė istoriją apie tai, kaip gerai, vyksta šis daiktų mainai, ir tada jūs turėjote savo buvusįjį, tarsi kalbėtumėte su juo kambaryje, pavyzdžiui, viename namo kambaryje, o tada jūs persikeltumėte į kitą kambarį ir jis ' sek paskui tave, o paskui persikeli į kitą kambarį, o jis tave seka. O jūs sakėte, kad tai padarėte dėl dviejų priežasčių. Pirmas numeris, jūs norėjote kažkokio žaidimo teorijos aspekto. Antras numeris - jūs norite pamatyti savo užpakalį eidami iš kambario į kambarį.

Anna:
Taip.

Chrisas Seiteris:
Tai labiausiai prisimenu jūsų sėkmės istorijas. [negirdimas 00:19:32].

Anna:
Teisingai. Nes aš keisdavau pokalbio temą kiekvieną kartą, kai išeidavome iš kambario, nes tai, ką bandydavau [įžiebti 00:19:41].

Chrisas Seiteris:
Tai svarbus momentas, kurio praleidau.

Anna:
Bandžiau sukelti Zeigarniko efektą. Kai išėjome iš kambario, pokalbis pasikeitė, todėl jis bus visiškai naujas ir jis norės užbaigti pirmąjį. Tai buvo mini Zeigarnik efektas.

Chrisas Seiteris:
Tai gražu. Aš vos numečiau pakankamai bombos. Aš buvau toks, o Dieve, kodėl aš to nepadariau, turiu visiškai peržiūrėti tą interviu, kurį aš visiškai perėjau [00:20:09].

Anna:
Tai buvo mini Zeigarnik efektas, bet aš taip pat bandžiau atlikti kognityvinį disonansą, tai yra, mes čia keičiamės dalykais, tiesa? Taigi emociškai tai tikrai sunku, bet yra ir kitame lygyje, mes iš tikrųjų sutariame, todėl puikiai bendraujame. Taigi kognityvinis disonansas yra ten, kur vyksta vienas dalykas, bet kitas dalykas vyksta emociškai. [negirdima 00:20:38] mes sutariame.

Chrisas Seiteris:
Tai beveik kaip išorinis ir vidinis skirtumas.

Anna:
Taip. Kaip ir išoriškai, mes puikiai sutariame ir jis mane traukia. Tačiau iš vidaus jis yra suplėšytas, nes tai tikriausiai paskutinis kartas, kai jis mane matys. Aš vedu jį iš [tarp kliūčių 00:20:54].

Chrisas Seiteris:
Vis dėlto kažkoks blogis, vis tiek pripažįstu, kad tai yra taip genialu. Aš nežinau, kaip tai pasakyti kitaip.

Anna:
Na, aš jį susigrąžinau ir [negirdėti 00:21:04].

Chrisas Seiteris:
Ir tada radai ką nors geresnio.

Anna:
Aš tikrai radau ką nors geresnio, pavyzdžiui, to žmogaus, su kuriuo dabar yra susituokę. Bet kalbėdamas apie Zeigarniko efektą, turiu mažą istoriją, kurios iki šiol niekada nesidalinau, kaip viena iš tų [negirdima 00:21:18].

kas yra 369 pasireiškimo metodas

Chrisas Seiteris:
Aš taip jaudinuosi.

Anna:
Tuo tarpu kita Zeigarnik efekto versija. Gerai. Taigi iš dalies jį sugrąžinę mes dabar esame kartu. Taigi aš atėjau į miestą, jo miestelį pabūti su draugais. Ir visą tą laiką buvome tarsi matę vienas kitą. Bet aš ten buvau tikslu, ty parodyti jam, kad atvažiuosiu į miestą ir nepasakysiu jam, o aš noriu, kad jis suprastų, jog aš jo nesekiojau ir kad jis ... Aš bandžiau įdarbinti judėjimą toliau nejudėdamas toliau, tai yra, tu nesi mano prioritetas, todėl darysiu tai, ko noriu. Taigi gal aš jums pasakysiu, gal ir ne.

Anna:
Taigi jis žinojo, kad aš mieste, ir mes turėjome papietauti prieš man išvykstant. Taigi paskutinę minutę aš pasakiau, taigi jis tikėjosi, kad mes eisime pietauti prieš pat man išeinant iš miesto. Ir aš jam pasakiau, kad paskutinę minutę aš tavęs nebematysiu. Noriu tave pamatyti, bet manau, kad nenoriu tavęs matyti, todėl klysiu atsargiai ir nematysiu. Iš esmės tai jam sakiau.

Chrisas Seiteris:
Ar vis dėlto taip pasakėte?

Anna:
Taip. Aš pasakiau: aš suplėšytas matydamas tave. Manau, kad man būtų geriau nematyti tavęs, kol neišvažiuosiu.

Chrisas Seiteris:
Nes jūsų buvęs asmuo yra šioje vietoje. Aš tik skrodžiu, tu ateini į miestą ir pasakai jam ir aš cituoju ...

Anna:
Aš jam nesakau, kad esu mieste, jis per bendrus draugus sužino, kad aš [tarpbalsas 00:22:49].

Chrisas Seiteris:
Taigi jis sužino, o kaip tada…

Anna:
Tada jis man sako: O, aš nežinojau, kad tu esi mieste. Aš pasakiau: Taip, aš mieste. Ir tada [pasikalbėjimas 00:22:57] jis pasakė: Ar nori pabūti? Aš buvau kaip, ne, nes esu užsiėmęs. Tada aš pasakiau: Na, aš einu vakarieniauti su šiuo asmeniu, galbūt jūs galite ateiti, bet jums reikia jo paprašyti.

Chrisas Seiteris:
Tai gana gerai.

Anna:
Aš neblogai. Aš apskritai esu gana gera. Taigi, šiaip ar taip, matome vienas kitą, nes jis žymi draugus, vakarieniauja su draugais. Bet tada per vieną jis kreipėsi man parašydamas: „Kada jūs išvykstate? Ir aš pasakiau: aš išvykstu šią dieną? Jis atsakė: 'Ar turite laiko?' Aš toks, kodėl? Jis pasakė: „Na, aš noriu su tavimi papietauti. Aš noriu praleisti laiką su jumis vienas, kol jūs einate, nes mes to nepadarėme, viskas vyko grupėje. Pasakiau tikrai. Tada aš pasakiau „taip“ ketindamas paskutinę minutę jam pasakyti „ne“, Zeigarniko efektas. Zeigarniko efektas dideliu būdu. Taigi aš jam pasakiau: Ei, aš žinau, kad mes turėtume papietauti. Nes jis toks, taip, nes tą ankstų rytą jis man parašė žinutes.

Anna:
Jis pasakė: man malonu papietauti. Kur tu nori eiti? Manau, bla, bla, bla. Ir tada aš pasakiau: Taip. Ir tada man buvo kaip, gerai, po valandos ar dviejų aš jam pasakysiu, ne. Taigi tada per valandą išsiunčiau jam žinutę, sakydamas: noriu susitikti su tavimi papietauti, bet manau, kad emociškai man geriau tavęs nematyti, todėl nežiūrėsiu, o tiesiog išeisiu. Jis toks: Ne, aš noriu tave pamatyti. Ir aš pasakiau: Ne, man labiau patinka. Viskas gerai. Pamatysiu kitą kartą, kai grįšiu į miestą. Ir jis žinojo, kur aš apsistojau. Jis pasakė: „Na, leisk man padėti jums su bagažu. Aš, pavyzdžiui, ne, viskas gerai. Supratau. Man visiškai gerai. Aš ruošiuosi eiti. Aš tik pasiimsiu savo automobilį ir eisiu. Pietausime kitą kartą. Jis gyveno, manau, kaip už 15, 20 minučių. Jis tiesiogine to žodžio prasme buvo toje vietoje, kur aš apsistojau per 10 minučių.

Anna:
Jis toks, kaip aš sakiau: ką tu čia veiki? Ir jis pasakė: Aš nenorėjau, kad tu išeitum. Aš turiu tave pamatyti prieš išvykstant. Tai panašu į tikrai. Aš buvau panašus į tai, kad aš tiesiog bandžiau ištrūkti iš čia kaip ne ... Jis panašus į: Leisk man nunešti tavo bagažą. Taigi tai buvo nepavykusi Zeigarnik efekto versija. Bet pažiūrėk, ką padarė, visa ši mintis, kad jis nesimatė manęs, kai tikėjosi, dalykas, kurį jis tikėjosi užbaigti, liks nebaigtas. O ką tai padarė? Tai privertė jį gauti greitį viršijantį bilietą, kad pamatytų mane prieš man išvažiuojant.

Chrisas Seiteris:
Žmogau, tai puiki istorija. Nes tai, kaip aš tik klausausi, būtent jūs ginklavote Zeigarniko efektą taip, kaip niekada to dar nemačiau. Bet man lygiai taip pat, kaip tu žaidei su jo emocijomis. Jūs turėjote, kad jis praeitų tą amerikietišką kalniuką, kur jis tikisi vieno dalyko, ir tada jis bus išplėštas iš po jo. Tada turite teisėtą priežastį, kodėl patinka, aš nežinau, ar galiu [negirdima 00:25:54]

Anna:
Aš turiu omenyje, kad tai tiesa. Vis dėlto tai buvo tiesa. Aš buvau toks, aš nežinau, ar tai tikrai gali [įveikti 00:26:01].

Chrisas Seiteris:
Bet ar tai buvo tiesa? Aš turiu omenyje, kad tai netiesa.

Anna:
Aš turiu omenyje, kad tai bus įrašyta, jis tai girdės. Taigi, bet turiu omenyje ...

Chrisas Seiteris:
Gerai, atsiprašau.

Anna:
Gerai. Būsiu teisingas.

Chrisas Seiteris:
[negirdimas 00:26:12].

Anna:
Aš turiu galvoje, ne, aš vis tiek jam pasakysiu apie tai. Bet atsakymas buvo teigiamas, norėjau iš po jo iškloti kilimėlį.

Chrisas Seiteris:
Manau, kad tai yra toks unikalus būdas, kitas dalykas. Nors jūs pasakojate savo istoriją, kad tai atėjo į galvą, aš pastebėjau vieną iš priežasčių, kodėl manau, kad jūs pasiekėte tokių gerų rezultatų ... Tokie geri rezultatai, tai net nėra tinkama gramatika. Kodėl sulaukėte tokių gerų rezultatų, nebijote rizikuoti išties didele rizika. Kadangi manau, kad naudokime, naudosime jūsų ką tik pasakytą istoriją. Aš asmeniškai nemanau, kad daugelis žmonių rizikuos būti panašūs į: Taip, aš nenoriu tavęs matyti, nes manau, kad jie labai nori pamatyti buvusįjį. Ir tada, kai jie jau užsitikrino tam tikrą datą, jie panašūs į tai, kad aš nieko panašaus nedarau, tai yra mano akimirka juos susigrąžinti. Tai mano akimirka, kai turiu prasmingą akimirką su jais. Tu kažkoks buvai toks, taip, bet koks.

Anna:
Na, turiu omenyje, jei tuo metu kalbėjai su manimi, tai turėjau omenyje savo kovos draugą. Manau, jūs apklausėte ją, kolegą žaidėją, tiesa?

Chrisas Seiteris:
[tarpbalsas 00:27:31].

Anna:
Taigi aš tuo metu kalbėjau su ja ir atsimenu, o ji buvo tokia, kaip aš, aš nežinau. Aš suplyšęs. Noriu jį pamatyti. Nenoriu jo matyti. Ji tarė: “Tu turėtum jį pamatyti. Ir aš kaip, nenoriu jo matyti. Ji pasakė: Gerai, tada jo nematyk. Kaip ji sakė: Tiesą sakant, tikriausiai geriau jo nematyti. Kadangi sakiau, tikrai nežinau, ar galiu tai išlaikyti kartu. Ir aš pasakiau: jei ketinu su juo bendrauti, noriu įsitikinti, kad išlaikysiu tai kartu. Ir verčiau rizikuoti jo nematyti, nei pamatyti ir būti netvarka. Man buvo verta jo nematyti. Kadangi aš buvau toks, kaip tu sąžiningai žinai, aš jį vėl pamatysiu.

Anna:
Nesijaudinu dėl to, kad jo daugiau nebematysiu. Aš iš tikrųjų nesijaudinu, kad nebegausiu galimybės su juo dar kartą pasikalbėti. Taigi verčiau rizikuoti ir jo nematyti. Ir tikriausiai tai veiktų mano naudai labiau, jei jo nematyčiau, nes jis tikisi mane pamatyti. Tačiau norint patekti į tą vietą reikėjo daug galvoti. Aš nuoširdžiai nustebau, kad jis ten pateko prieš man išvykstant.

Chrisas Seiteris:
Tikriausiai jis traukė [negirdimas 00:28:39], tikrai greitai važiavo.

Anna:
Taip. Kas yra labai juokinga, nes paprastai kalbant aš vairuoju daug greičiau nei jis.

Chrisas Seiteris:
Ana, manau, kad yra kažkas tokio galingo. Jūs galvojate trimačiai, o aš manau, kad žmonės mąsto dvimačiai. Jie galvoja labai tiesiškai, kai kalbama apie Zeigarniko efektą, įskaitant ir aš, aš visada galvojau, kad tai, taip, taip, ką tik turėjau pokalbį. Ir tada radai visus šiuos tikrai įdomius būdus, kaip jį panaudoti, kurie, manau, yra tikrai galingi. Bet taip reikia galvoti apie tai šiek tiek pakeitus paradigmą. Taigi nemanau, kad suteikiate sau pakankamai kreditų, manau, kad tai puiku. Jūs tiesiog verčiate manyti, kad dabar yra kaip, palaukite, turiu pradėti permąstyti, kaip galite tai panaudoti teksto žinutėmis.

Anna:
Aš turiu omenyje, kad tai, ką darėme su teksto žinutėmis, yra gana paprasta, bet jūs galite [įžiebti 00:29:39] -

Chrisas Seiteris:
Taip, taip.

Anna:
... bet kokiais kitais būdais. Yra daug, daug, daugybė būdų, kaip panaudoti Zeigarnik efektą visokiuose santykiuose, o mums patinka tai, ką darė jūsų žmona Jen, kai ji netyčia užsikabino.

Chrisas Seiteris:
Iki šios dienos ji niekada to nepadarė. Savo garbei ji turėjo teisėtą seną telefoną, kuris visada mirs. Aš matau, kad tai nutiko dabar, kai ji kalbės su mūsų mama ar pan. Telefonu, ir ji tiesiog mirs, ir ji tiesiog neperskambins. Bet tai, jūs taip pat turite atsiminti, mes kalbėjomės kiekvieną dieną kaip dvi valandas iš eilės. Ir ji tai padarė tyčia. Aš beveik įsitikinęs, kad ji tiesiog bandė išlaikyti tą paslaptingą aspektą dabar, kai mes susituokę, panašu, kad paslapčių neliko daug, išskyrus tą vieną. Ji niekada to nepadarė, bet aš esu kvailas, žinau žaidimą.

Anna:
Bet žinote, ką aš bandžiau pasakyti daugeliui savo koučingo klientų, nes žinau, kad mes kalbame apie tai, kaip išlaikyti jūsų buvusį žmogų, kol rašote žinutes, bet jūs turite turėti tokią mąstyseną. Kai bendraujate su buvusiuoju, nesvarbu, ar tai yra žinutės, bet ir jūs, daug bendraujant su buvusiuoju, galite daug ką kontroliuoti. Jūs galite kontroliuoti tai, ką sakote, kai sakote, kaip sakote. Kaip ilgai per rizikinga, kiek ilgai lauki, kol atsakysi. Nesvarbu, ar atsakysite į jų atsakymą, daug ką galite valdyti. Jūs taip pat kontroliuojate, kada įeinate ir kada išeinate.

Anna:
Priklausykite kiekvienam kūriniui, kurį galite pridėti kuo kūrybiškiau, ir pamatysite, kad iš tikrųjų esate daug galingesnis įsitraukdamas į šį procesą bandydamas susigrąžinti savo buvusįjį, nei manėte. Jei tikite sėkme, ar jūsų buvęs asmuo atsako tam tikru būdu, jei pastebėsite, man tuo atveju nerūpėjo, koks buvo jo atsakymas. Buvau pasiryžusi padaryti tam tikrą dalyką. Ar ne?

Chrisas Seiteris:
Teisingai.

Anna:
Nesitikėkite, kad jis ateis lenktyniauti. Aš tikrai tikėjausi, kad jis bus iššauktas ir šiek tiek nusiminęs, kad mūsų pasigaminti augalai nukrito.

Chrisas Seiteris:
Teisingai. [crosstalk 00:31:57] taip nusiminęs jis atėjo bėgti [negirdimas 00:31:59].

Anna:
Taip, bet aš tikėjausi, kad jis dėl to sutriks, ir tai manęs nenusiminė.

Chrisas Seiteris:
Tu tiesiog iš tikrųjų, nežinau, ar dėl to, kad esi kaip superžvaigždė Duke'o universiteto žmogus. Bet jūs tiesiog taip žiūrite, kaip jūs į tai žiūrite, ne taip, kaip aš būčiau į tai žiūrėjęs. Ir tavo kelias buvo daug geresnis. Manau, kad tai, kad jūs galite panaudoti Zeigarnik efektą šiais tikrai unikaliais kognityvinio disonanso būdais, manau, yra tai, ką, jei galite suvokti, manau, kad kiekvienas klausantis asmuo gali suprasti, kaip ji kalba ir atrodo Pasaulyje per savo objektyvą, kai kalbama apie išsiskyrimą, manau, kad jūs pasieksite geresnių rezultatų išlaikydami buvusius asmenis ne tik rašydami žinutes, bet ir visais šiais kitais aspektais.

Chrisas Seiteris:
Tai tiesiog toks unikalus būdas. Manau, kad niekada nebūčiau pagalvojęs apie „Zeigarnik“ efektą žiūrėdamas iš panašaus į, netgi grįždamas į pirmąjį, kuriame eini kambarys į kambarį, kurį aš atsimenu, tu paaiškinai kambariui į kambarį, bet aš ne Nežinau, kodėl ne visai supratau Zeigarnik efekto aspektą, pavyzdžiui, kaip keičiate temą kiekviename kambaryje? Man tai yra unikalus būdas jį panaudoti, įvykdyti. Nežinau, manau, kad aš tiesiog bijoju šiek tiek geriau, mano protas buvo užpūstas.

naujas Power Rangers filmas įvertintas r

Anna:
Turiu omenyje tai, ką bandžiau suprasti, kad daugelis mano klientų mokytų klientus. Be jūsų turimos galios, ar jūs esate ir tai susiję su tyrimais, apie kuriuos kalbėjome praėjusią savaitę. Ką darote, kad paskatintumėte nostalgiją, ilgesį ir ilgesį kiekvienoje bendravime su buvusiuoju. Norite pakelti jungiklį, susijusį su laidais, kuriuos nustatėte santykiuose apie jus, bet kokiu atveju - teigiamą laidą. Ar tinkamai įtraukėte koketavimą visais lygiais visais įmanomais būdais? Teisingai, nes apie tai kalbėjome grupėje, vienas iš mūsų „Facebook Lives“ moderatorių yra skirtingi flirto lygiai ir skirtingi flirto tipai, kurie naudoja 11 pakartotinio pritraukimo svertų.

Chrisas Seiteris:
Mes taip pat darėme, jūs ir aš padarėme interviu „YouTube“ kanale apie flirtą. Tikriausiai ne taip giliai, kaip tie „Facebook Lives“, bet tie „Facebook Lives“ yra prieinami tik žmonėms, kurie yra [crosstalk 00:34:40].

Anna:
Ar [negirdima 00:34:41].

Chrisas Seiteris:
nors tiesiog gaukite programą, panašūs dalykai, bet jei norėtumėte šiek tiek pertraukos flirto pradžios ir kaip tai padaryti tinkamai, [crosstalk 00:34:49], taip, žiūrėkite mūsų interviu.

Anna:
Taip. Tada jūs taip pat turite galvoti apie pokalbius, kuriuos vedate su savo buvusiuoju. Kai kurie žmonės, kurie kartais jaučiasi įstrigę susirašinėdami žinutėmis, pavyzdžiui, dėl to, kad jūs tą patį pokalbį kartojate vėl ir vėl, nors tema gali būti kitokia, jums iš esmės patinka kiekvieną kartą prašyti patarimo. Yra daug skirtingų rūšių, yra ir aukštų, ir žemų sąveikos lygių. Taigi didelis sąveikos lygis yra tiesioginis, jis taip pat yra labai socialus. Taigi jie yra tiesioginiai ir reikalauja, kad jūsų buvęs ir jūs investuotumėte laiko ar energijos, kad galėtumėte bendrauti. Socialiniu aspektu taip pat galite pamėgti grupinius pokalbius, pavyzdžiui, vakarėliuose arba kai bendraujate su įtakos sfera. Tai yra didelis sąveikos lygis, ir tai gali būti patarimai, Benjamino Franklino efektas ar nelaimės ištikta mergaitė, tiesa?

Anna:
Tai gali būti intelektualūs ar apgalvoti pokalbiai, darbas, politika, religija, socialiniai klausimai, šeima. Jie gali būti juokingi. Jie gali būti žaidimai. Manau, kad daugelis mano klientų, kurie įstringa, dažnai būna užstrigę viename aukšto lygio sąveikos procese. Taigi jūs visada turite jį perjungti. Dabar reikia jį perjungti iš aukšto į žemą. Ir jūs, ir aš kažkaip pradedame kalbėti apie mažo investavimo tekstus dėl COVID. Jie dažniausiai būna netiesioginiai, o norint juos įsitraukti, nereikia daug investicijų. Jie gana pasyvūs. Taigi, pavyzdžiui, aukšto lygio uždaras klausimas kaip sekasi? Tai mažai investicijų turintis tekstas, memas, GIF, „TikTok“, „YouTube“ vaizdo įrašas, „Tweet“. Net pati socialinė žiniasklaida, kai mes skelbiame įrašus ir istorijas, yra mažai bendraujama.

Anna:
Jie nesusimąsto, kad ten bendrauja ir išleidžia, nors mes, ypač kalbėdami apie socialinę žiniasklaidą, esame labai apgalvoti, tiesa? Bet jūs turite pažvelgti, kaip aš bendrauju su savo buvusiuoju? Ar aš tai darau tik tuo pačiu būdu vėl ir vėl ir vėl? Greičiausiai tai yra pirmoji vieta, į kurią turime atkreipti dėmesį, kai esate įstrigę. Ar ne?

Chrisas Seiteris:
Taip.

Anna:
Taip, jūs turite būti nuolat kūrybingi. Kaip aš bendrauju su savo buvusiuoju? Ir ar tai pakankamai kūrybinga? O kaip prisirišęs prie šio konkretaus rezultato? Kartais kai kurie buvę žmonės yra užsispyrę ir jiems tiesiog reikia laiko.

Chrisas Seiteris:
Tai tiesa. Taip, ir vienintelis dalykas, kurį pridurčiau, yra šiek tiek nukrypimas nuo temos, bet ne iš tikrųjų. Parašiau tai praėjusią savaitę. Didžiąją savo rašymo laiko dalį praleidau rašydamas 16 000 žodžių straipsnį apie teksto žinutes. Vienas iš dalykų, kurį ten įvedžiau, buvo autentiškumo klausimas, apie kurį šiandien šiek tiek kalbėjomės, bet dažnai tai yra, kaip iš kur žinai, kad tavo buvęs asmuo iš tikrųjų yra autentiškai susižadėjęs, palyginti su tiesiog atsakymu, kad būtų malonu. Aš visada stengiuosi pamatyti, pavyzdžiui, atkreipti dėmesį į tai, ką jie sako, o po to praeis laikas, jei jų veiksmai sutaps su tuo, ką jie sako. Ir tai jums pasakys, ar ji yra autentiška. Ir tai nėra tobulas būdas, sakyčiau, nes reikia laukti laiko. Bet jei tu ten sėdi ir galvoji, kaip sužinoti, ar mano buvęs yra autentiškas? Manau, kad tai tikriausiai pirmoji vieta, kurią pradėčiau, nebent turite ką nors geresnio, ką galėtumėte sugalvoti ir padėti greitai diagnozuoti.

Anna:
Aš turiu galvoje, aš tai tik pasakysiu. Tai pagrįsta skirtingais [negirdimais 00:38:30] elgesio tyrimais, kuriuos perskaičiau, viskas gerai. Vyrai, kalbėdami paprastai, rečiau atsako į jus, kad tik būtų malonūs. Vyrai, jei jie nori su jumis kalbėti, jie kalbės su jumis. Moterys turi jaudintis.

Chrisas Seiteris:
Juokinga, mes turime perskaityti tą patį tyrimą, nes aš bandžiau rasti jautienos straipsnį, kuris buvo panašus į tai, kad moterys buvo tos, kurios buvo ... Taip, aš manau, kad net tyrime buvo sakoma, kad moterys yra šiek tiek didesnė tikimybė, kad po išsiskyrimo bandys išlaikyti santykius su buvusiais žmonėmis, o vyrai yra panašūs į tai, kad daugiau jie nori valytis.

Anna:
Taip, arba dalyvavo, arba mes ne.

Chrisas Seiteris:
Taip, sakyčiau kaip vyras, sakyčiau, kad tikrai sutinku su vyriška daiktų puse. Štai kodėl manau, kad taip pat daugiau moterų internete ieško patarimų dėl išsiskyrimo, nes tai yra šiek tiek sunkiau įveikiama kliūtis.

Anna:
Daugelis mano klientų vyrų dažnai glumina, nes jiems patinka sunkiau, nes kalbu tik kaip moteris, praeityje kalbėjau su kuo nors tam, kad būtų malonu. Taip, noriu pasakyti, kad moterys nuo pat gimimo yra beveik socializuotos, kad būtų malonios. Gerai, todėl daug sunkiau, jei tavo buvusi moteris yra moteris, ar tavo buvusi moteris yra maloni, ar ne. Taigi norėdami išsiaiškinti, ar moteris atsako į jus nuoširdžiai, norėtumėte atkreipti dėmesį į žodžių skaičių. Gerai. Ir turėtum ją gana gerai pažinti. Žinote, kada ji yra atmetanti, ir žinote, kada ji tiesiog yra maloni, o ne iš tikrųjų susižadėjusi. Kai kurios moterys, kai jos yra atmetančios, ir jiems nepatogu sakyti: aš nežinau ar nenoriu su tavimi kalbėtis. Jie sakys: „Hahaha“, tada tikrai neatsakys į nieką, ką parašei.

Chrisas Seiteris:
Na, aš turiu omenyje, kad tai būtų ir tai, kad žodžiai ir veiksmai praktiškai, pavyzdžiui, hahaha, rodo, kaip, oi, jūs manote, kad tai juokinga, bet jei jie visiškai neatsako, jie nemanė, kad buvo juokinga . Taip.

Anna:
Taip.

Chrisas Seiteris:
Bet manau, kad tai taip pat komplikuojasi, nes kai kurie vyrai netgi skaito, kad: Oh, ji sunkiai žaidžia. Jie vejasi daugiau panašaus dalyko, kuris tik parodo, kaip vyrai yra kvaili, bet tai dar vienas [negirdimas 00:41:07].

Anna:
Taip, jei moteris rečiau žaidžia sunkiai ir tiesiog nemaloni ir nežino, kaip pasakyti „ne“.

Chrisas Seiteris:
Taip, aš taip pat manau, kad reikia atsižvelgti į tai, jog daug labiau tikėtina, kad buvusįjį bus sunku gauti. Aš turiu galvoje, kad tai tavo buvęs.

Anna:
Mažiau tikėtina, kad vaikinas sunkiai žaidžia. Ir vėl, jei tavo buvęs kalba su tavimi, net jei tau, atrodo, kad jis nedaug kalba, tai, kad jis kalba su tavimi, reiškia, kad jis nori su tavimi. Jei jis nenorėtų su tavimi kalbėtis, jis visiškai neatsakytų.

Chrisas Seiteris:
Taigi Anos ir mano nuosprendis džiaugiasi gautais atsakymais.

Anna:
Taip. Būk tuo patenkintas.

Chrisas Seiteris:
Tikrasis nuvertintas dalykas, manau, kad pabaigti šį tinklalaidės epizodą, kurį iš to paėmiau labiausiai, buvo tas pats, ką sakėte pradžioje, kad mes net nekalbėjome apie tai, kas yra, žiūrėkite, jūs valdote 50% lygties. Įsitikinkite, kad valdote kiekvieną tą 50 proc., O ne 30 proc., Valdykite kiekvieną tos žįsenos dalį ir įvyks gerų dalykų.

Anna:
Taip, teisingai.

Chrisas Seiteris:
Taigi, kaip vienas treneris dirba su tokiu žmogumi kaip jūs?

Anna:
Ką? Na, viena, jei dar niekada nebuvote su manimi treniravęsi, galite visada eiti į svetainę ir pasirinkti mane, ir tai būtų puiku. Mes gerai praleisime laiką. Puikiai pašnekėkite, sugalvokite žaidimo planą. Gausite nuorodą atsisiųsti mūsų sesijos įrašą. Pažadu, kad duosiu jums daug namų darbų ir mes juoksimės, galime verkti, bet tikrai atsakysime į visus jūsų klausimus.

Chrisas Seiteris:
Tai yra puiku. Ji man davė trenerio sesiją prieš mums pradedant. Aš sakiau jai prieš mums pradedant, aš buvau tokia: Taip, šią savaitę aš labai jaudinausi ir stresavau. Ir aš buvau tokia, kaip viską išpyliau, o ji panaši į, taip. Ji perėjo į trenerio režimą, aš galėjau pasakyti, ir aš buvau tokia: Tiesiog duok man trenerį. Taigi tai puiku.

Anna:
Na, aš ką tik išėjau iš trijų dienų seminaro apie autentiškumą. Taigi, norėdamas gauti mano pačios trenerio pažymėjimą, jūs gavote [crosstalk 00:43:19] -

Chrisas Seiteris:
Na, važiuok.

Anna:
… [Negirdimas 00:43:21] nuo presų.

Chrisas Seiteris:
Teisingai. Taigi gavau geriausių atsiliepimų iš Anos, bet galiu už ją laiduoti, ji yra puiki trenerė. Ji davė man treniruoti, kol mes čia nepradėjome, ir aš jaučiuosi kaip milijonas dolerių.

Anna:
Aš turiu omenyje, kai aš pagaliau gausiu pilną diplomą, pavyzdžiui, magistro lygio pažymėjimą, žmonių nėra labai daug [crosstalk 00:43:42].

Chrisas Seiteris:
Pakalbėkime apie tai, kol čia neužkabinsime. Anna pašėlusi. Taigi, ką aš sakau šiek tiek pašėlusi, aš ji ...

Anna:
Aš esu.

Chrisas Seiteris:
Esate vidutinio lygio ICF teisė?

Anna:
Taip, [pasikalbėjimas 00:43:56]

Chrisas Seiteris:
Gerai, todėl ji stengiasi tapti tik vienu iš daugelio žmonių…

Anna:
1300. Šiuo metu yra 1349 m.

Chrisas Seiteris:
Gerai, todėl ji bando tapti 1350 m. Magistro trenere visame pasaulyje. Tai yra Tarptautinė koučingo federacija tiems iš jūsų, kurie to nežino. Taigi štai kam mes padedame jus treniruoti. Ir taip, aš negaliu pasakyti apie ją pakankamai gražių dalykų. Kiekvieną kartą, kai antradienį darome vieną iš šių tinklalaidžių epizodų, tai visada yra toks smagus pokalbis. Aš visada jaučiuosi tarsi sukūręs daiktą, ir visada mokausi iš tavęs. Taigi tai geras ženklas.

Anna:
Na, tai reiškia, aš turiu omenyje, kad aš visada daug ko išmokstu, kai tik tu ir aš kalbamės, todėl tai abipusė.

Chrisas Seiteris:
Taip, manau, tai tiesa, bet ne ... Manau, kad tai šiek tiek aprašas. Tai panašu į 80, 20 taisyklę, kaip 80% tu, 20% aš.

Anna:
Nemanau, kad taip yra. Aš tikrai galvoju [tarpbalsas 00:44:52].

Chrisas Seiteris:
Nustok būti kukli Anna. Tu esi bonafide badass. Leidžia tik [negirdima 00:44:56].

Anna:
Taip pat ir jūs, abu esame blogi, todėl mes esame draugai. Bet bent jau savo koučingo programai atliksiu „vlog“, nes tai yra vienintelė akredituota Tarptautinės koučingo federacijos mokymo programa, orientuota į autentiškumą. Manau, apie tai daugeliui iš tikrųjų reikia kalbėti, ypač kai bandome susigrąžinti buvusįjį. Nes buvusioje atkūrimo erdvėje yra tiek daug, kad gali jaustis manipuliuojama. Taigi norėčiau, kad visi mano koučingo klientai ir net jei netreniruotume, pavyzdžiui, jei jūs suprantate „Facebook“ grupėje, nenorime, kad jūs kada nors meluotumėte ar būtumėte nesąžiningi. Mes norime, kad jūs būtumėte teisingi ir visiškai apimti viską apie save, ir atkreipkite į tai dėmesį bendraudami su buvusiuoju, nes tai aiškinama kaip pasitikėjimas ir pasitikėjimas yra nepaprastai patrauklus.

Chrisas Seiteris:
Tai tiesa. Džiaugiuosi, kad iškėlėte ... turiu omenyje, kad mes tarsi esame šioje prieštaringai vertinamoje nišoje, jei galvojate kaip apie išsiskyrimo nišą. Daugelis žmonių nenori susigrąžinti buvusių žmonių. Deja, mus gyvena nemažai, aš nenoriu pasakyti sukčiai, bet žmonės, kurie… Na, jiems labai rūpi gauti savo pinigus ir suteikti jums vertę mainais. Nesakysiu, kad jie nesuteikia jums vertės, nes esu tikra, kad kai kurie iš jų tai daro. Bet vienas dalykas, kuris buvo mano mitingas su „Ex Boyfriend Recovery“ nuo tada, kai pradėjau, yra tai, kad noriu pralenkti vertę. Taigi nuoširdžiai galiu pasakyti, kad Anna yra geriausia trenerė šiuo metu visame pasaulyje ne tik dėl autentiškumo, bet ir dėl to, kad jaustumėtės. Gerai, todėl, kaip sakiau, aš esu tikras, kai visi klausosi ar žiūri.

Chrisas Seiteris:
Dauguma šios pramonės žmonių nenoriu sakyti, kad jie naudojasi palaužtomis širdimis sergančiais asmenimis, tačiau jaučiu, kad šiek tiek to vyksta. Ir man nekyla problemų dėl rinkodaros. Taigi daug kartų žmonėms kyla klausimas dėl to, ar aš neturiu tokios problemos. Bet aš turiu problemą, jei stipriai prekiaujate ir parduodate, įsitikinkite, kad darote viską, kad žmogus įsitikintų, jog iš to gavo maksimalią vertę. Vienas dalykas, kurį nuoširdžiai galiu pasakyti apie Aną, yra tai, kad ji suteiks jums maksimalią vertę koučingo sesijos metu. Taigi stengiuosi visada suteikti jums maksimalią vertę naudodamas skaitmeninius produktus ir panašius dalykus. Anna bus tas žmogus, kuris koučingo srityje žengia taip toli ir į priekį, man tai stulbina ir ji turėtų jaustis nepaprastai didžiuodamasi savimi dėl to, ką padarė, kad paskatintų „Ex Boyfriend Recovery“ įvaizdį. Nes aš žinau faktą, kad esame šioje prieštaringai vertinamoje nišoje.

Anna:
Atsiprašau dėl mano kačių.

Chrisas Seiteris:
Tai gerai. Aš myliu katę, kuri tiesiog bėga. Aš norėčiau tai duoti kaip tikrai aistringą [crosstalk 00:48:03].

Anna:
Aš žinau, ir tada staiga bandau išlaikyti tiesų veidą, nes mano katė [negirdima 00:48:07] patinka, o, dieve, aš nežinau, ar galite tai redaguoti. Atsiprašau.

Chrisas Seiteris:
Turime tai laikyti, esame čia autentiški.

Anna:
Mes esame. Ana turi katę [negirdima 00:48:18].

Chrisas Seiteris:
Tai tiesa. Bet čia yra mano mintis. Jei jūs, vaikinai, norite žmogaus, kuris jums tiesiog padės pasiekti geriausią įmanomą rezultatą, nesvarbu, ar tai susigrąžins jūsų buvusįjį, ar padės įveikti buvusįjį, Anna yra jums skirtas žmogus. Aš nuoširdžiai tikiu, kad šiuo metu pasaulyje nėra geresnio, įskaitant ir mane patį.

Anna:
Ką?

Chrisas Seiteris:
Taip, tu treniruokis [crosstalk 00:48:43], taigi esi daug daugiau praktikuojantis. Taip, tai gana didelė pagyra.

Anna:
Tai mano pagyrimas. Aš turiu galvoje, kad tiesiog atėjau į ERP, kai man pačiam skaudėjo širdį. Jūs nurodėte teisingus žmogaus, su kuriuo dirbu, tyrimus.

Chrisas Seiteris:
Danas Ariely, neteisingas emocijų paskirstymas.

Anna:
Taip. Kai jis įgijo magistro laipsnį, jis buvo mano profesorius, todėl aš tiesiog žinojau, kad šioje programoje kažkas skiriasi nuo kitų. Man programa tikrai išaugo į tikrumą, pagrįstą mokslu ir faktais. Mes taip pat esame tik „Facebook“ bendruomenėje, kuri, manau, yra maloni ir svetinga, ir stengiamės būti sąžiningi ir atviri. Tai tikrai unikali bendruomenė.

Chrisas Seiteris:
Taip, pasakysiu vieną dalyką apie „Facebook“ bendruomenę, tai Anna ir aš, manau, esame labai saugūs. Taigi kartais ten yra žmonių, mes turime apsaugoti kitus, pavyzdžiui, ten yra keletas neigiamų žmonių. Mes bijome jų atsikratyti ir grąžinti pinigus, nes jie tiesiog netinka tam, ką bandome sukurti. Kartais tai kenkia žmonių jausmams, tačiau, mano galva, mes visada stengiamės apsaugoti grupės vientisumą ir įsitikinti, kad nėra jokių ginčų, muštynių ar vardo pašaukimo, ar aš turiu omenyje, kad kai kurie žmonės sakė kai kuriuos [tarpbalsiai 00:50: 17] dalykų ten.

Anna:
Emociškai tai turi būti labai saugi vieta ir emociškai labai saugi vieta. Tai taip pat vieta, kur ne visada girdėsite norimus dalykus. Tačiau žmonės tai sako iš meilės ir gerumo, nes nori, kad būtum geriausia ir pasiektum, ką gali. Ir tai tik tikrai graži grupė, kuri taip pat saugo vienas kito privatumą ir konfidencialumą. Kadangi širdies plakimas nėra lengvas ir daugelis žmonių ne tiek aš, nes tai yra atvira, matosi, kad aš esu grupėje, bet daugelis žmonių nenori, kad būtų žinoma, jog jie yra santykių atkūrimo grupė. Taigi mes saugome vienas kitą, saugome, paverčiame jį privačiu, paverčiame konfidencialiu, ir viskas, ką sakote grupėje, lieka grupėje, todėl tuo tikrai didžiuojuosi.

Chrisas Seiteris:
Mes nuėjome ilgą kelią nuo to, kai pradėjome, aš jums tai pasakysiu.

Anna:
Taip. Aš turiu omenyje, kad pradžioje mes buvome tikrai maži.

Chrisas Seiteris:
Taip, mes vis dar, gerai, ką mes turime 5000 dabar?

Anna:
Mes beveik 6000.

Chrisas Seiteris:
Aš kiekvieną dieną priimu žmones ir net nežinau. Aš tiesiog panašus į tai, ar šiam žmogui viskas gerai, šitas, šitas.

Anna:
[tarpbalsas 00:51:34].

Chrisas Seiteris:
Sulaukiame daug padirbtų užklausų, nežinau, ar tai pastebite. Manau, kad jie yra robotai. Bet taip, aš asmeniškai kiekvieną dieną įtraukiu žmones į grupę, norėdamas įsitikinti, kad jie yra tas, kuris nusipirko programą ar atliko koučingo sesiją. Manau, kad prieigą galite gauti nusipirkę nepamirštamą knygą. Iš tikrųjų yra trys grupės įėjimo taškai. Taigi noriu įsitikinti, kad visi žino, štai kaip mes griežtai laikomės įėjimo taškų į [negirdimą 00:52:06]. Bet taip, bet kokiu atveju, treniruotis su Anna yra labai lengva, eikite į svetainę, spustelėkite koučingas, užsiregistruokite koučingu. Viskas.

Anna:
Aš turiu omenyje, kad būsiu vienintelis magistro lygio treneris santykių atkūrimo erdvėje, kuris buvo apmokytas specialiai per autentiškumo programą.

ką jis galvoja nekontaktuodamas

Chrisas Seiteris:
[negirdima 00:52:29] 1300 visame pasaulyje [negirdima 00:52:32]. Vienintelis tikriausiai visoje išsiskyrimo erdvėje ir tikriausiai net santykių erdvėje?

Anna:
Tikrai meistro ir autentiškumo lygiu. Taip.

Chrisas Seiteris:
Ten mes einame. Mes suteikiame jums kokybę. Bet ačiū už visų išklausymą ir pasirodymą.

Anna:
Ačiū jums, vaikinai. [tarpbalsas 00:52:51].

Chrisas Seiteris:
Pamatysime kitą savaitę, kad ir ką mes…

Anna:
Taip, apie ką mes kalbėsime kitą savaitę?

Chrisas Seiteris:
Norite apie tai kalbėti? Nežinau.

Anna:
Aš turiu omenyje, kad tai priklauso nuo to, kaip abu jaučiamės teisūs? Nes žinau, kad jūs labai sunkiai bėgote, nes galite skirti šiek tiek laiko.

Chrisas Seiteris:
Taip. Noriu pasakyti kažką panašaus į jo pakeitimą ir galbūt kaip šonus, buvęs nori tavęs grąžinti ar panašiai.

Anna:
Mes galime tai padaryti.

Chrisas Seiteris:
Tai labai lengva.

Anna:
Taip. Padarykime tai. Iš kur mes žinome, kad tavo buvęs nori tavęs susigrąžinti?

Chrisas Seiteris:
Taip, padarykime tai. Kaip žinoti, kad buvęs nori tavęs susigrąžinti? Ten eini visi.

Anna:
Bet sukurkite dokumentą apie tai, kad manęs nebūtų, nes aš nuolat klausiu Chriso, kaip mes kalbame, tada aš pamiršau.

Chrisas Seiteris:
Taigi tai padarys šiandien. Iki pasimatymo, kitą kartą.

Anna:
Iki.