Susivaldymas dėl nerimo gali padėti jūsų buvusiam asmeniui

Kokį Filmą Pamatyti?
 
Leisti tinklalaidės seriją Žaidžia

Šiandien mes ir trenerė Anna sėdėsime ir iš esmės rankdarbiausime šiame podcast'o epizode, kuris yra pagrindinis vadovas kovojant su nerimu po išsiskyrimo.



  • Mes kalbėsime apie tai, kaip suvaldyti jūsų nerimą.
  • Kodėl taip svarbu jį kontroliuoti
  • Kaip

Šokime tiesiai.

Kaip išspręsti savo nerimą po išsiskyrimo







Anna:
Taip. Taip, manau, kad tai tikrai puiku. Tai tinka manau, kad iš esmės visi mūsų „Facebook“ grupės nariai.

Chrisas:
Taip. Ten vyksta daug nerimo. Pastebėjome, kad yra daug klientų, su kuriais susidursime. Anna, kaip visada, atėjo pasiruošusi. Aš bandžiau ateiti pasiruošusi, bet ji buvo tokia: Taip, gerai

Anna:
Tu atėjai ir pasiruošęs.

Chrisas:
Turėjau vieną dalyką.





Anna:
Tavo daiktas vis dėlto buvo auksas.

Chrisas:
Tai buvo gana įdomu. Bet tada tu

Anna:
Turėtumėte apie tai kalbėti.

Chrisas:
Apie tai pakalbėsime mokslo skyriuje. Kalbėdami apie mokslo skyrių, šį epizodą skirstysime į tris dalis. Ar ne?

Anna:
Taip taip.

Chrisas:
Mokslas ir tada daugiau

Anna:
Jausmai ir tada ką daryti.

Chrisas:
Jausmai ir tada ką daryti.

Anna:
Taip.

Chrisas:
Tai puikus būdas. Labai džiaugiuosi, kad čia turiu tave kaip savo partnerį. Kadangi tiesiogine prasme tuščia buvau, buvau tarsi: Gerai, po mokslo, kas ateina po mokslo? Aš jau pamiršau. Taigi, gerai, kad esate čia, kad mane išgelbėtumėte.

Anna:
Na, mes kuriame puikią komandą, todėl džiaugiuosi.

Chrisas:
Mes darome. Mes darome. Gerai, taigi mokslas.

Anna:
Mokslas.

Chrisas:
Iš nerimo.

Kokios tikimybės susigrąžinti buvusį vaikiną?

Anna:
O Dieve.

Chrisas:
Eime.

Anna:
Na, gerai, tu man pasakojai prieš mums pradedant šį dramos trikampį. Noriu apie tai viską sužinoti. Pasakykite man daugiau.

Chrisas:
Taip. Taigi, mano žmona iš tikrųjų buvo ... Ji man atsiuntė ir pasakė: Ei, jūs galėtumėte tai naudoti. Arba, žinoma, aš pasakiau: O, gerai, kas tai? Ji pasakė: aš nežinau, tai tiesiog skamba šauniai. Prieš mums darant šį epizodą, aš buvau panašus į „Oi, aš apie tai sužinosiu“. Taigi aš praleidau 30 minučių žiūrėdamas „YouTube“ vaizdo įrašus ir skaitydamas apie juos. Jis vadinamas „Karpman“ dramos trikampiu.

Anna:
Kaip Cartmanas iš South Parko?

Chrisas:
Ne, Karpas, kaip ir Karpas.

Anna:
Aš juokauju.

Chrisas:
Taip taip. Na, aš tikrai myliu Pietų parką.

Anna:
Aš darau.

Chrisas:
Ypač pasaulinio karo amatų epizodas.

Anna:
Taip. O Dieve.

Chrisas:
Tai buvo uogienė tą dieną. Dabar per amžius jo nežiūrėjau. Gerai, mes einame nuo temos.

Anna:
Vis dėlto mes visada nukrypstame nuo temos.

Chrisas:
Gerai. Taigi, „Karpman“ dramos trikampis arba, kaip kiti žmonės meiliai pavadino, „Teroro trikampis“, iš esmės yra šis vaidmenų trikampis, kuriame galite atsidurti įstrigę ir negalite išeiti. Dažnai tai gali būti tam tikri vaidmenys, kuriuos prisiimate santykiuose. Yra trijų tipų vaidmenys. Yra auka, tai yra tokio tipo žmogus, kuris sakys: „O, viskas blogai man vyksta nuolat. Jie dažnai vaidina auką. Yra gelbėtojas, tai yra tas žmogus, kuris ateis pas auką ir pasakys: O, aš išspręsiu jūsų problemas. Ir tada yra persekiotojas, kuris yra tas, kuris kaltins kitus žmones dėl visų jų problemų, o ne imsis bet kokio savęs kaltinimo.

Chrisas:
Jie pastebėjo, kad žmonės, kurie yra labai susirūpinę ar net kartais labai prislėgti, atrodo, kad turi šiuos vaidmenis šiame trikampyje, jie negali jo išvengti. Pavyzdžiui, gelbėtojas yra tikrai įprastas dalykas, kurį, manau, gali įsijausti daugelis mūsų „Facebook“ grupės žmonių. Dažnai jie galvoja ar susitikinėja su vaikinu ir sėdi ten galvodami: Na, aš galiu būti vienas, kuris sprendžia jų problemas. Aš galiu tai išspręsti. Manau, kad turiu šiokį tokį dalyką, ir tai tikriausiai ... Jūs tikrai turite šiokį tokį dalyką, nes pažiūrėkite į mūsų darbus. Mes bandome sutvarkyti nutrūkusius santykius. Mes esame gelbėtojai. Bet tai, kas baigiasi, yra tai, kad esi per daug gelbėtojas, niekada nenori išspręsti kito žmogaus problemų. Jūs visada ieškote daugiau problemų, kurias reikia išspręsti. Ir iš tikrųjų, jūsų darbas turėtų būti suteikti žmonėms daugiau galimybių padėti išmokti išspręsti savo problemas.

Chrisas:
Tai, kas baigiasi, kartais būna, spėju, kad žiūrėjau šį vaikiną, kuris tai aiškino, vaizdo įrašą. Ir jis sakė, kad turi koučingo klientą, o koučingo klientas vieną dieną jį pašaukė ir pasakė: Aš nežinau, ar mes turime apie ką kalbėti. Taigi, aš išėjau ir susikūriau sau problemą, kad turėtume apie ką pakalbėti. Kas yra keistas dalykas. Bet jos nuomone, tai buvo kaip gerai, aš nenoriu leisti pinigus už dyką, todėl aš sukūriau šią problemą. Ji buvo auka ir rado būdą, kaip vėl atsidurti aukos vaidmenyje. Taigi, jūs galite nuolat įstrigti, ir tai tinka visiems trims vaidmenims. Nežinau, kaip tai susiję su nerimu, man tiesiog pasirodė įdomu.

Anna:
Na, manau, kad tai atspindi šią persekiotojo ir bėgiko idėją. Jei tas trikampio dalis įtrauksime į ... Nerimą keliantis prisirišimo stilius yra persekiotojas. Tada bėgikas yra vengiantis prieraišumo stilių, yra du iš jų, baimingi ir atmetantys. Atsisakymas yra kur kas retesnis, baimingasis yra daug dažnesnis. Esu buvusi-

Chrisas:
Taip, mes visi žinome apie baimę.

Anna:
Taip. Aš buvęs. Tai savotiškai smagu.

Chrisas:
Kodėl mes tarsi nesutvirtiname skirtumo tarp baimingų vengiančių prisirišimo stilių ir atmetančių vengiančių prisirišimo stilių.

Anna:
Gerai. ERP tikslais, nes nomenklatūra skiriasi ne mūsų grupėje ir tarp skirtingų ekspertų. Gerai? Tačiau ERP tikslais baimė yra tik vengimas jūsų sodo įvairovės. Įsipareigojimai-fobai, žmonės, kurie gana lengvai pasitraukia, taip pat turi nerimastingų polinkių. Gerai? Bet vengiantis atmesti ... Na, baimintojai taip pat trokšta emocinio artumo, tačiau jie bijo, taigi ir bijo, romantiškai prisirišti prie kažko. Gerai? Jie dažnai turi tokį pagrindinį įsitikinimą, kad aš galų gale sumaišysiu reikalus, todėl turbūt turėčiau atstumti šį žmogų. Tai baimingai vengiantis trumpai.

Anna:
Atsisakymas yra asmuo, kuris aktyviai vengia emocinio artumo. Įvyks tai, kad jie atrodys labai susiję ir puikūs klausytojai išorėje, tačiau kalbėdami apie savo pačių poreikius ar formuodami artimus emocinius prisirišimus, jie jų aktyviai vengs. Kaip buvęs atmetantis vengėjas, kas nutiktų, aš tikrai priartėčiau prie žmonių ir tada tam tikru momentu juos tiesiog atstumčiau ir visiškai uždaryčiau. Ir tai būtų neatidėliotina, staigi ir užtruks amžinai. Tai truktų tikrai ilgai. Norėdamas pabandyti su manimi susisiekti, aš to nedaryčiau. Tai būtų tik kaip uždara knyga. Bet aš turiu daugybę draugų. Tai yra du skirtumai.

Kokios tikimybės susigrąžinti buvusį vaikiną?

Chrisas:
Gerai. Tai greičiausiai kas? Kalbant apie nerimą.

Anna:
[negirdimas 00:06:52]. Taip. Na, nerimas yra persekiojimas. Taigi, tai yra žmonės, kuriems reikia beveik nuolatinio patvirtinimo. Jų meilės kalbos dažniausiai yra patvirtinimo ar fizinio prisilietimo žodžiai. Viskas, kas ... ar dovanos. Viskas, kas jiems patvirtina arba patvirtina, kad jie yra mylimi ir yra priimami. Ir jiems to nuolat reikia. Jie taip pat linkę per daug galvoti. Kalbėdama apie dramos ciklą, viena jūsų paminėta moteris sukūrė dramą.

Chrisas:
Auka, tiesa.

Anna:
Auka. Daugelis, manau, nerimaujantys žmonės vaidins auką. Jie paklaus: Kodėl aš? Kodėl tai vyksta? Šiandien turėjau trenerio klientą, kuris aiškiai jaudinosi. Aš nesu terapeutas, tiesa? Aš nesu psichinės sveikatos specialistas, aš tik treneris. Bet buvo aišku, kad ji jaudinasi, nes tiesiogine to žodžio prasme sako: aš pergalvoju. O tai, kas vyksta tuo pergalvojimu, yra ta, kad ji visiškai neteisingai interpretavo viską, ką darė jos buvusioji, ir sakė per objektyvą, kad jis manęs nemėgsta. Ji visiškai nepripažino jo elgesio, nes padėtis, kurioje jie atsidūrė, buvo labai kebli. Ji tinkamai jo nepristatė kitiems žmonėms. Taigi, jis buvo tarsi vienas. Taigi, jis ketina atsitraukti ir tiesiog tylėti. Ir ji manė, kad jis tiesiog vengia jos ir jai visai nepatinka. Ir ji sukūrė šią istoriją savo galva.

Chrisas:
Taip.

Anna:
Taip.

Chrisas:
Na, atrodo, kad tai yra įprasta tema, kurią pastebite tarp nerimastingų prisirišimo žmonių, ar jie turi šias savo sukurtas istorijas. Beveik kaip jų pačių tikrovė. Kai pati tikrovė yra šiek tiek kitokia. Aš tai pastebėjau daug kalbėdamasis su žmonėmis savo asmeniniame gyvenime, taip pat treniruodamas žmones ar stebėdamas žmones „Facebook“ grupėje. Daug kartų jie turi tokį aukos mentalitetą, bet nesu tikras, ar tai padeda mokslo dalykams, kuriuos atėjo visi jūsų atlikti tyrimai.

Anna:
Na, turiu omenyje, manau, kad vienas iš mano perskaitytų tyrimų buvo pora tyrimų, kuriuos čia ketinsiu iškelti. Vienas pažvelgė į žmonių, neseniai ištikusių santykius, smegenų tyrimus. Tai parodė, kad socialinis skausmas, kitaip tariant, emocinis skausmas, atsirandantis dėl tam tikros rūšies išsiskyrimo ar atmetimo, ir fizinis skausmas turi tuos pačius nervinius kelius. Vieno tyrimo metu jie pamatė, kad žmonėms, kurie neseniai išgyveno išsiskyrimą, nesvarbu, ar jie norėjo išsiskyrimo, ar ne, jie norėjo nuskaityti smegenis, kol jie žiūrėjo savo buvusių žmonių nuotraukas ir galvojo apie patį išsiskyrimą. Kai jie spoksojo į nuotraukas, spėk, kas nutiko? Nušvito smegenų dalis, susijusi su fiziniu skausmu. Tai padarė socialinio atstūmimo jausmą. Tai suaktyvina smegenų regionus, susijusius su pažodiniu fiziniu skausmu, kuris retai įsijungia atliekant kitus nervų vaizdavimo emocijų tyrimus. Taigi, tai tikrai įdomu, tiesa?

Chrisas:
Tai tikrai įdomu.

Anna:
Įsivaizduokite, kad žiūrite į ... Matyt, žiūrite į dalykų, kurie juos džiugina, nuotraukas -

Chrisas:
Socialinė žiniasklaida, tiesa.

Anna:
Kurgi ne? Bet tai sukelia aštrų skausmą, todėl galime suprasti, kodėl tai sukelia tokį nerimą. Tai, kas teigiama, yra tai, kad socialinis praradimas pažodžiui reiškia manau, kad skiriasi emocinė patirtis, kuri yra unikaliai susijusi su skausmu. Smegenys, kaip žinome, trokšta meilės. Mylėdamasis dangtelis nuimamas nuo įvairių laimingų hormonų, tokių kaip dopaminas ir oksitocinas, ir sukuria itin laimingus jausmus. Kai mūsų buvęs mus palieka, šių gerų hormonų atsargos neria, o smegenys išskiria streso hormonus, tokius kaip

Chrisas:
Kortizolis, tiesa.

Anna:
Ir epinefrinas.

Chrisas:
Taip.

Anna:
Puiku, kad šie hormonai yra tai, kad esant įtemptam laikui, tai leidžia mums greitai ir efektyviai reaguoti į grėsmes. Tačiau kalbant apie ilgalaikį išgyvenimą, pvz., Širdies skausmą, šie streso hormonai tiesiogine prasme kaupiasi ir kelia problemų. Taigi, kas vyksta smegenyse? Tikiuosi, jūs neprieštaraujate, kad aš šiek tiek daugiau geekiu.

Chrisas:
Ne, geek out.

Anna:
Gerai.

Chrisas:
Jums ir man atrodo, kad tai įdomu, bet visi kiti nori išgirsti jausmus. Bet einam tik.

Anna:
Jie tarsi, Ana, užsičiaupk.

Chrisas:
Leiskimės į triušio skylę.

Kokios tikimybės susigrąžinti buvusį vaikiną?

Anna:
Gerai. Leiskimės į triušio skylę, gerai? Čia tiesiogine prasme yra fiziniai išsiskyrimo simptomai ir kaip tai vyksta. Gerai? Per daug kortizolio smegenyse, todėl ilgalaikis distresas turi kortizolio kaupimąsi. Per daug kortizolio smegenyse, ką jis veikia? Jis siunčia kraują pagrindinėms raumenų grupėms. Kas tada atsitiks? Mūsų raumenys įsitempia ir mes esame pasirengę reaguoti į grėsmę, pavyzdžiui, kovą ar skrydį. Tačiau, neturėdamas realaus fizinio atsako poreikio, aš darau prielaidą, kad jūs tiesiogine prasme nekovojate su buvusiuoju, pavyzdžiui, smogiate jam į veidą.

Chrisas:
Teisingai, tikėkimės. Mes turime didesnių problemų kepti.

Anna:
Aš turiu omenyje nuoširdžiai, jei jūs to klausotės, jūs tiesiog išgyvenote išsiskyrimą ir norite tai padaryti, nedarykite to. Nes tai tave pasodins į kalėjimą. Ir tai negrąžina buvusio. Šiaip ar taip, raumenys neturi galimybės išleisti savo energijos. Kas tada atsitiks? Raumenys išbrinksta, todėl atsiranda galvos skausmas, sustandėjęs kaklas ir tas baisus krūtinės spaudimo jausmas. Esu įsitikinęs, kad jei atsimenate kokį nors širdies skausmą, atrodo, kad jūsų krūtinė tiesiogine to žodžio prasme užgauna save.

Chrisas:
Taip.

Anna:
Taip.

Chrisas:
Taip.

Anna:
Štai kodėl, nes

Chrisas:
18 metų, pirmasis širdies skausmas, tai buvo blogiausia, ką kada nors jaučiau. Aš jums sakau, mano tėtis buvo toks: Ei, eime kur nors pavalgyti. Nes man patinka eiti valgyti. Ir aš buvau kaip, F ne. Aš net ne alkanas.

Anna:
Jūs kaip, ne.

Chrisas:
Jaučiu tai čia.

Anna:
Gerai, tai, kas pasakyta ... Tai puiku, nes ... Na, ne puiku. Bet tai veda prie kito dalyko. Jūsų raumenys negali turėti pakankamo kraujo tiekimo, nes kortizolis vėl kaupiasi, todėl kraujas nukreipiamas nuo jūsų virškinimo sistemos, o tai sukelia apetito praradimą, viduriavimą, apgailestauju, kad kalbu apie viduriavimą.

Chrisas:
Tai Beprotiska. Tai gerai.

Anna:
Arba mėšlungis.

Chrisas:
Štai kodėl vaikystėje turėjau tiek daug viduriavimo problemų.

Anna:
Oi tikrai?

Chrisas:
Per daug širdgėlos.

Anna:
O Dieve.

Chrisas:
Aš tik juokauju. Jūs taip pat nusipirkote, tai didžiausia dalis.

Anna:
Aš padariau. Aš tai padariau, aš tai visiškai nusipirkau. Aš buvau toks: O ne, vargšas Chrisas. Kas tiek kartų sulaužė tavo širdį? Tada tai, kas vyksta, yra tai, kad streso hormonai siaučia visame kūne, jūsų imuninė sistema tiesiogine prasme pradeda kovoti, todėl padidėja jūsų pažeidžiamumas, atsiskleidžia ir tampa labiau pažeidžiami nuo ligų.

Chrisas:
COVID.

Anna:
Ir klaidos.

Chrisas:
Gauni COVID.

Anna:
Taip, COVID. Štai kodėl daugelis žmonių po išsiskyrimo patirs peršalimą ar gripą.

Chrisas:
Taip.

Anna:
Ar ne?

Chrisas:
Taip.

Anna:
Vėlgi, yra toks nuolatinis kortizolio išsiskyrimas, dėl kurio, spėk, ką? Miego problemos. Tai trukdo jūsų gebėjimui priimti pagrįstus sprendimus. Pamenu, po išsiskyrimo kurį laiką negalėjau miegoti. Aš kartais miegodavau tik dvi, tris, keturias valandas per naktį.

zelda dvelksmas laukinio įvertinimo

Chrisas:
Taip.

Anna:
Išsiskyrimai suaktyvina jūsų smegenų sritį, kuri apdoroja potraukį ir priklausomybę. Manau, kad jei esate mūsų „Facebook“ grupės narys, turėtumėte turėti, arba jei treniravotės su manimi, tikriausiai jau perskaitėte įrašą apie vieną iš mūsų moderatorių, kuris tiesiogine to žodžio prasme yra tyrinėtojas. Ji dirbo su COVID vakcina vienai didžiausių biotechnologijų kompanijų pasaulyje. Ji parašė straipsnį apie visą mokslą, neturintį jokio kontakto, ir jame iš tikrųjų kalbama apie visą šį potraukį ir priklausomybę, atsirandančią dėl nerimo, kurį sukelia kortizolio ir epinefrino perteklius organizme. Tai mokslas. Valio.

Chrisas:
Taip, gerai žinai, juokinga, aš visai neseniai svetainėje perrašiau gigantišką nemokamą vadovą, kaip apskritai susigrąžinti buvusįjį. Aš įdėjau tam tikrą mokslo tipo dalyką. Vienas iš straipsnių, kurį buvome parašę [negirdimas 00:15:06] atkūrimo, vadinamas išsiskyrimo anatomija. Mes turime daug grafikos, beveik kaip garso sistema. Žinote, kaip garso sistemos turi visus tuos mygtukus, kuriuos galite tarsi uždėti ir nuleisti? Na, mes tarsi iliustruojame, kaip atrodo visi beprotiški chemikalai. Ir tai toks įdomus dalykas, nes matosi bumas, vienintelis mygtukas aukštyn yra kortizolis. Tai buvo tikrai nauja mintyse, kai pradėjai kalbėti. Aš tikrai geekavau, kai jūs ten mokėtės mokslų.

Chrisas:
Vienas dalykas, kuris ... Aš iš tikrųjų nebuvau girdėjęs smegenų tyrimo, apie kurį kalbėjote, kur jie privertė juos žiūrėti į nuotraukas ir pajuto fizinį skausmą. Buvau girdėjęs beveik identišką tyrimą, kuriame jie tyrė potraukio ir priklausomybės aspektą ir darė tą patį. Jie privertė žmones išgyventi išsiskyrimą, jiems liepdavo žiūrėti savo buvusių žmonių nuotraukas ir žiūrėti, kokia smegenų dalis nušvinta. Be to, ta pati smegenų dalis, kuri įsižiebia, yra ta, kad narkomanai nuo kokaino nutraukia.

Anna:
Taip. Aš turiu omenyje, pažodžiui, jūsų kūnas išgyvena narkotikus.

Chrisas:
Teisingai. Štai kodėl tiek daug žmonių ... Aš visada radau-

Anna:
Noriu čia pertraukti sekundę. Iš tikrųjų buvo atlikti trys tyrimai. Ne tik ta pati smegenų sritis įsižiebia priklausomybei nuo narkotikų, bet ir ta pati smegenų sritis, kuri įsižiebia dėl manijos.

Chrisas:
Taip. Taip. Na, tai prasminga. Žinote, kokaino narkomanas taip pat būtų taip įkyri.

Anna:
Taigi, viskas tas pats. Taip.

Chrisas:
Bet tai tarsi skirstoma į tai, ką ketinau pasakyti. Man visada įdomūs mūsų klientų paieškos įpročiai. Nes jie visada ieško tik dviejose vietose. Jie ieško „Google“, kuri yra dažniausiai naudojama paieška. Ir tai prasminga, nes jie nori išlaikyti ... Jie labai apsėsti atsakymo į klausimą: Kaip sustabdyti šį jausmą? Bet nenoriu, kad kas nors žinotų, jog išgyvenu skausmą. Jie taip pat eis į „YouTube“. Jie ieškos „YouTube“. Taigi, yra ir šiokio tokio savigraužos elemento, susijusio su gėda dėl noro grįžti atgal. Šiaip ar taip, man tai pasirodė įdomu.

Anna:
Na, tai tikrai gražiai skiria jausmų nerimo dalį. Žmonėms, pradedantiems 20-ies metų amžiaus, nes mes turime nemažą dalį žmonių, manau, tiek trenerių, tiek „Facebook“ grupėje, kurie yra nuo 20 iki 20-ųjų. Dažnai tokie išsiskyrimai gali būti pirmųjų reikšmingų, prasmingų suaugusiųjų santykių pabaiga. Ir net po tokio išsiskyrimo kaip pirmoji meilė, vis tiek gali jaustis tarsi įstrigęs šioje tinkamo partnerio paieškos kilpoje. Aš turiu omenyje, iš esmės nesvarbu, kokie išsiskyrimai čiulpia, tiesa? Tačiau išsiskyrimas paliečia daugelį problemų vienu metu, kurios šaknys yra šio nerimo moksle. Liūdesys, nesaugumas, savigarba, vaidmens tapatumas, netgi seksualumas. Liūdesys ir nerimas gali prilygti panikos, manijos ir depresijos jausmui.

Anna:
Taigi, žmogus, turintis įkyrių ar įkyrių kompulsinių polinkių, staiga gali pajusti poreikį be paliovos tikrinti savo buvusiųjų socialinę žiniasklaidą. O labiau prislėgtas žmogus gali baigtis tiesiog graužtis ar tiesiog daug galvoti ir tiesiog pasinerti į nevilties ir abejonių savimi duobę. Bet-

Chrisas:
Kuris-

Anna:
Pirmyn.

Chrisas:
Spėju, kad eina tai aukai tarsi trikampio daliai.

Anna:
Taip, ta auka. Grįžkite į savo dramos trikampį.

Chrisas:
Kurgi ne. Ten mes einame. Ryšių paieška.

Anna:
Štai kur tu. Nerimas yra daug daugiau nei vien nerimas. Tyrimai rodo, kad nerimas kyla kaip dalis nerimo ir traumos. Kaip apie tai kalbėjotės Dramos trikampyje, ką dar gali apimti nerimas? Vėlgi, tai ne tik nerimas, tai įkyrios mintys, tai miego problemos, sunku susikaupti, tai panikos ar ateities pesimizmo jausmas, tai tiesiogine prasme neramumas, tai lenktyninės mintys ar manija, tai gali būti fiksacija. Pykinimas, pasikartojantis elgesys, socialinės žiniasklaidos tikrinimas, visų tekstų, kuriuos kada nors siuntėte, peržiūra, visų balso pranešimų klausymas ar visų el. Laiškų skaitymas. Visus tuos dalykus aš anksčiau dariau išsiskyręs.

Chrisas:
Taip. Prisimenu tekstinį dalyką, atsimenu, kaip tai dariau. Jūs žiūrite ir kataloguojate visus tekstus. Tada žinai, kad esi

Anna:
Tada ir žinai, kad tau pasidarė blogai. Apie tai kalbate su draugais ir šeima, net su nepažįstamais žmonėmis. Pamenu, kartą kalbėjau apie mano išsiskyrimą su nepažįstamuoju, kažkokiu atsitiktiniu bičiuliu. Ir jis buvo toks: Gerai, ar galiu turėti tavo numerį?

Chrisas:
Jis buvo labai ... Jis užsiėmė vienu dalyku, ir tai nebuvo tau padėti.

Anna:
Taip. Tai turėjo padėti sau, man. Ir į tai buvo atsakyta: Ne, tu negali turėti mano numerio.

Chrisas:
Jūs taip puikiai pasakėte, kaip ir komiksas ... Jūs taip puikiai pasakėte.

Anna:
Ai, ačiū.

Chrisas:
Atsiprašau.

Anna:
Mano gyvenimas linksmas.

Chrisas:
Manau, kad tai puiku. Manau, kad tavo gyvenimas puikus.

Anna:
Turiu daug juokingų istorijų. Bet apskritai mes jaučiamės visiškai sunaudoti tai, kas vyksta ar nevyksta. Bet reikalas yra tas, kad, manau, visi, kas tai stebi, turi suprasti. 100% natūralu jausti nerimą ir jausti tokį nerimo lygį, kurį gali patirti dėl viso šio išsiskyrimo proceso, bandant atsigauti po išsiskyrimo ir net galvoju apie buvusio žmogaus susigrąžinimą. Ir gerai, kad nori buvusio. Taip pat normalu, manau, kad reikia nedelsiant atleisti nuo nerimą keliančių minčių ir jausmų, todėl turime šeimą ir draugus, kurie sako: „O, eik į pasimatymą iš karto. Arba nustok galvoti apie savo buvusįjį. Arba tiesiog eik toliau. Noriu, kad suprastumėte, jog šis jūsų jaučiamas nerimas iš tikrųjų yra tinkamas metas apmąstyti save ir tinkamai pasirūpinti savo psichine sveikata. Deja, visi greičiausiai išgyvena bent vieną ar du išsiskyrimus. Norite būti geriau pasiruošę kitam kartui, kai tai įvyks. Taigi, vis tiek.

Chrisas:
Na, nerimo ir jausmų aspektas, vienas dalykas, kurį tikrai norėčiau pasakyti, kad „Facebook“ grupėje pastebime daug, yra žmonės, kurie nėra ... Jie tarsi leidžia tam nerimui kontroliuoti savo veiksmus. Štai kodėl daug kartų liepsime žmonėms perskaityti „Emocinės audros nuraminimas“ arba „Įgyti emocinę kontrolę“. Nes mes pastebime, kad tai, atrodo, daro didžiulę įtaką gerinant pokalbius su buvusiais asmenimis, bet ir tik gerinant jūsų gyvenimo kokybę. Nes yra gana apgailėtina, kai visą laiką nerimauji, visą laiką esi prislėgtas ar įkyri, ir tikrini telefoną, ar jis ką nors paskelbė, ar ji. O Dieve mano, kas būtų, jei būtų kažkas naujas? Ir tada tai kankina jūsų…

Anna:
Tavo diena, tavo naktis. Aš turiu omenyje, jūs tik galvojate, o ... Tai, manau, kad tai įdomu, mes taip pat turime kalbėti apie žmones, kurie nerimauja dar prieš įvykstant išsiskyrimui arba kurie turi nerimo sutrikimą. Aš skaičiau apie tai. Žmonės, turintys nerimą ar esamą nerimo sutrikimą, santykius, gali jaustis tikrai baisiai. Norėdami užmegzti santykius, jie dažnai gali sugalvoti tiek daug priežasčių, kodėl santykiai neveiks, kodėl jie neturėtų būti santykiuose, kodėl vienišumas yra geresnis. Jie viską pervertina ir turi labai sunkiai dirbti, kad apsisaugotų nuo šio santykių pasakojimo.

Anna:
Jiems, žmonėms, kuriems tai natūraliai kelia nerimą, tai yra didžiulis šuolis būti santykiuose. Jie dažnai cituos pasitikėjimo problemas ar blogą patirtį. Taigi, kai pagaliau mano koučingo patirtis pagaliau padaro blogą nerimą turintį žmogų, tai, kad aš jau esu tiek daug emociškai ir psichiškai investavęs į savo buvusįjį ir ateities perspektyvą, kad kai jis subyrės, jis nežinau, ką daryti. Tiesiog supraskite, kad jei jūs su kuo nors išsiskiriate arba yra sutrikimas, tai nėra tik išsiskyrimas. Arba, jei turite mylimąjį ar draugą, kuris išgyvena išsiskyrimą, ir jie patiria nerimą.

Anna:
Jūs turite suprasti, tai nėra tik citata be citatos, išsiskyrimas. Tai ne tik mokymasis eiti be judėjimo. Žodžiu, yra visiškai ... Protinis karas, kurį jie turi kovoti, kad tik tai išgyventų. Manau, kad tai verta dėmesio. Mes negalime to tiesiog nutraukti, nes jūs tiesiog per daug nerimaujate. Arba jūs per daug galvojate. Ne, tikrai reikia atkreipti dėmesį. Ir jei turite draugą, kuris išgyvena panašų dalyką, ir jie jaudinasi, turite iš tikrųjų palaikyti jų procesą.

Chrisas:
Tai tarsi susijęs su tuo psichinės sveikatos aspektu. Psichinė sveikata yra tas dramblys, apie kurį niekas niekada nenori kalbėti. Visuomenė dažnai šluoja po kilimu, jie iš tikrųjų neturi gero ar idealaus būdo. Tai iš tikrųjų yra tam tikra patirtis, kai, deja, „Facebook“ grupėje sulaukėme bandymų nusižudyti ar grasinimų nusižudyti. Mes panašūs į, gerai. Vienas iš ... Aš nepamenu, ar tai buvo moderatorius, ar ne, jie iškvietė tikrąją savižudybių pagalbos liniją ir tai buvo tarsi 50 minučių laukimas ar kažkas, kas parodo, kaip trūksta tų konkrečių žmonių. Bet taip pat parodo, kaip visuomenė neturi konkrečių puikių požiūrių į labai sunkių situacijų tvarkymą.

Chrisas:
Nors sakau, kad žmogus, kuris kovoja su nerimu iki to momento, kai išgyvena tą psichinį karą, nėra savižudiškas, aš to tikrai nenurodau. Tai, ką sakau, yra daugybė kartų, kai mes, neturintys tų nerimo problemų, žiūrime į ką nors ir neturime galimybės jiems įsijausti. Mes neturime kelio ... Yra šis milžiniškas atsijungimas. Ir jums svarbu tai gerbti. Aš tiesiog kažkokia kiaulytė, palaikanti tai, ką pasakoja Ana, prisimenu, kad universitete buvo vienas kartas, mes buvome ... tai buvo tarsi papildoma kredito užduotis eiti į muziejų ir ką nors veikti. Aš tiksliai neprisimenu. Bet ten buvo mergina, kurią aš kažkaip susižavėjau. Ir prisimenu, kad ją ištiko panikos priepuolis. Ir aš buvau toks, net nežinau, ką daryti. Iš pradžių maniau, kad ji juokauja. Nes tai buvo kažkas panašaus į filmus. Niekada anksčiau nebuvau matęs panikos priepuolio. Bet kai supratau, kad tai tikra, tarsi prisimenu, kaip apsidairiau ir žmonės tiesiog išėjo. Jie net nebandė to pripažinti.

Anna:
Ką?

Chrisas:
Jie buvo tokie, kaip aš nenoriu to liesti ar spręsti tos problemos.

Anna:
Ar jiems buvo taip nepatogu dėl jos išpuolio?

Chrisas:
Aš taip manau.

Anna:
Jos panika?

Chrisas:
Turiu omenyje, kad tai buvo viešai. Ir aš atsimenu, kad ji buvo tokia pati kaip kvėpuojanti ir kaip visi pradėjo žiūrėti. Spėju, kad dalykas, kurį aš tarsi paėmiau, buvo pažvelgti į šiuos S-H-I-T gabalus. Niekas net nenori padėti. Taigi aš norėjau padėti. Ir aš galų gale tapau gana gerais draugais su mergina. Apskritai, mano dalykas yra tai, kad jei to klausotės draugui arba turite draugą, kuriam prieš pradedant santykius kyla panikos priepuoliai ar stiprus nerimas, turime tam žmogui suteikti šiek tiek daugiau naudos iš abejones. Dažnai ... Aš iš tikrųjų labai noriu sužinoti jūsų nuomonę apie tai, Anna. Daug kartų manau, kad žmonės turi tam tikrų nuomonių apie dalykus, kurių jie neturi.

Chrisas:
Pavyzdžiui, laimėti ex atgal, norėti ex atgal. Manau, kad daugumos viešų žmonių bendras sutarimas yra toks: o, kodėl jūs kada nors norėtumėte susigrąžinti buvusįjį? Kol tas asmuo išgyvena išsiskyrimą ir sprendžia šias nerimo problemas, tada jie nori savo buvusio atgal. Ir tada tai jiems kelia perspektyvą.

Anna:
Aš turiu labai konkretų požiūrį į tai, tiesą sakant, aš irgi jaučiausi panašiai. Bet aš išgyvenau pakankamai, o nerimas ir depresija ne tik labai liūdina ir kelia nerimą. Tai yra daug giliau. Kai įvyksta išsiskyrimas, nesvarbu, ar buvote vienas kito vaikinas ir draugė, ar buvote vedę. Išsiskyrimas yra išsiskyrimas ir tai yra nuostolis. Niekas neturi teisės pasakyti, kaip liūdėti dėl patirtų nuostolių. Gerai? Taigi, jūs užtruksite tiek laiko, kiek norite. Ir jei žmonės dėl jūsų nėra kantrūs, turite rasti emocinių išteklių, kurie jus palaikys. Pavyzdžiui, ERP „Facebook“ grupė, terapeutė, net ... visokių dalykų.

Chrisas:
Jūs man pasakojote ką nors nuostabaus, kas tiksliai skiriasi nuo to, apie ką mes čia kalbame. Jūs skaitote knygą „Drąsa būti nemėgstama“. Ir jie turi šią tikrai įdomią koncepciją apie vieną žmogų, kuris tau patinka, ir apie du žmones, kurie tavęs nekenčia, ir apie visus žmones, kurie yra neabejingi. Bet aš manau, kad jūsų paimtas išsinešimas ar knygos išsinešimas yra tas, kad turite apsupti save tais žmonėmis, kuriems jūs natūraliai patiksite.

Anna:
Taip, kam jūs natūraliai patiksite. Jie yra jūsų žmonės. Ir nesvarbu, ar tai vienas žmogus, ar 10 mln. Jums tiesiog reikia bent vieno. Kiekvienam asmeniui, kuris, atrodo, jūsų nepalaiko, skirkite mažiau laiko pataisydami, kodėl jis jūsų nepalaiko, ir raskite žmonių, kurie tai palaikys.

Chrisas:
Vakar nusipirkau šį „YouTube“ kursą, norėdamas išmokyti mane geriau auginti „YouTube“ kanalą. Aš žiūrėjau, tai šis vaikinas turi tris milijonus abonentų. Ir jis pasakojo šią istoriją apie tai, kaip kai jis pirmą kartą pradėjo, jis buvo kaip šis batų dirželis. Jis ką tik buvo pradėjęs ir jis reaguoja į kiekvieną komentarą, tai kažkaip priminė mane, kai pradėjau „Ex-Boyfriend Recovery“, atsakiau į visus komentarus ir viską. Ir tada buvo šis komentaras, kurį jis gavo, ir tai buvo toks, kad šis asmuo tiesiog pasakė jam kažką labai blogo. Jis sakė, kad tai sugadino visą jo dieną, iki tos dienos, kai negalėjo tą dieną baigti darbo, o jis galvojo apie komentarą ir buvo toks: Kaip aš į tai atsakysiu? Turiu atsakyti kažkuo super šmaikščiu.

Chrisas:
Jis atsakė, kad jis nebuvo grubus ar nieko panašaus. Bet tada jis išgirdo iš vaikino, kuris paliko bjaurų komentarą, pavyzdžiui, po 10 valandų ar pan. O vaikinas pasakė: „Žiūrėk, mačiau visą jūsų„ YouTube “kanalo sėkmę. Man labai gaila, kad pasakiau tai, ką sakiau. Vakar buvau girtas, pamačiau, kaip tau sekėsi, man pasidarė bloga, kad man ne taip sekėsi, o mes esame to paties amžiaus. Aš tai išsinešdavau tau, tai nėra teisinga, man reikia būti geresniam. Taigi, daug kartų žmonės, kurie tavęs nemėgsta, labiau susiję su jais, o ne su tavimi.

Anna:
Beveik visada kalbama apie kitą asmenį. Panašiai kaip vaiduoklis ir apgaulė, retai kalbama apie žmogų, kuris vaiduokliškai ar apgautas, ar net apie asmenį, kuris yra nekenčiamo komentaro gavėjas. Visą laiką sulaukiu daugybės neapykantos komentarų. Tikrame gyvenime ir

Chrisas:
Aš taip pat.

Anna:
Taip. Ir čiulpia. Ar man tai patinka? Ne. Ar man tai rūpi? Stengiuosi rūpintis kur kas mažiau nei anksčiau.

Chrisas:
Aš tarsi visada mokau save galvoti apie kiekvieną neapykantą ar žmones, kurie sako kažką tikrai blogo, yra 15 žmonių, kuriems labai patinka ar patinka tai, ką darai, jie tiesiog nieko nesako.

Anna:
Taip. Taip. Turiu omenyje žmones, kurie yra

Chrisas:
Tai tikriausiai netiesa, bet tai mano galvos patranka.

Anna:
Ne, jei galvojame apie tą knygą, „Drąsą, kuri nepatinka“, iš tikrųjų turėtume vaidinti mus mylinčiam žmogui ir septyniems žmonėms, kurie yra neutralūs ar pozityvūs mūsų atžvilgiu. Turiu omenyje, kad tai aštuoni žmonės. Kas gali rūpintis dviem neapykantos atstovais?

Chrisas:
Yra tokia citata, kuri ateina į galvą su ta drąsa būti nemėgstama, tai yra, jūs tikrai negalite pasakyti nieko, ko verta pasakyti, jei kažko neįžeisite. Aš pastebėjau, kad tai tiesa. Daug kartų žmonės nemėgsta ... „Facebook“ yra tikrai ... Dėl kokios nors priežasties aš vieną kartą bandžiau „Facebook“ skelbimus ir nebandžiau to laiko. Bet prisimenu komentarus, kai jūs tiesiog išsiunčiate skelbimą plačiajai auditorijai, kuri nebūtinai bando susigrąžinti buvusįjį, tačiau išgyvena išsiskyrimą. Jų atsakymas yra toks: Kodėl jūs kada nors norėtumėte to S-H-I-T gabalo? Jie sako visus šiuos tikrai piktus dalykus. Žmonės kartais būna tarsi niekingi.

kaip susigrąžinti jį po kovos

Anna:
Na, tai jų patirtis. Padedame žmonėms susigrąžinti daugybę buvusių žmonių. Ir aš žinau koučinge-

Chrisas:
Na, aš žinau, kad Anna tai nuostabi. Aš iš tikrųjų turėjau išgyventi ... Aš iš naujo rašau, ar tavo buvęs žmogus vis dar jumis rūpinasi? Kaip, kaip jūs tai suprantate?

Anna:
O taip.

Chrisas:
Aš peržiūrėjau… Taigi, tiesiog įvedžiau sėkmės istorijas „Facebook“ grupėje. Taip buvo, aš treniruojuosi su Anna, treniruojuosi su Anna, treniruojuosi su Anna, treniruojuosi su Anna, treniruojuosi su Anna, treniruojuosi su Anna. Aš tarsi kur man padėjo treneris su Chrisu ar Chrisu? Ne. Treniruojuosi su Ana, treneriu su Ana, treneriu su Ana.

Anna:
Visa mano trenerio sėkmė yra

Chrisas:
Treneris su Jen.

Anna:
Taip. Bet visa mano trenerio sėkmė tapo įmanoma dėl tavęs, Chrisai.

Chrisas:
O, užsičiaupk.

Anna:
Sąžiningai.

Chrisas:
Tu toks nuostabus.

Anna:
Tai tiesa. Tiesa, tu esi nuostabus.

Chrisas:
Na, aš noriu pasakyti, kad jūs iš tikrųjų nuostabus ir žinote, apie ką kalbate.

Anna:
Ačiū. Aš tikrai žinau, apie ką kalbu. Bet sąžiningai, mano, kaip trenerio, egzistavimo čia nebūtų, jei ne tu. Tai tiesa.

Chrisas:
Ačiū. Aš paimsiu komplimentą ir saugysiu jį savo gyvenimu.

Anna:
Tu šauni, tu nuostabi. Pažvelkite į mūsų abipusio susižavėjimo draugiją. Žmonės bus tokie: Kodėl aš dabar to klausausi?

Chrisas:
Taip. Taip, čia kalbama ne apie nerimą, o apie sėkmės istorijas.

Anna:
Na ne, turiu omeny, manau, kad su ERP „Facebook“ grupe tai nebūtinai turi būti „ERP Facebook“ grupė. Aš galėčiau būti bet kokia palaikymo grupė. Jums nereikia ateiti pas mus, nors mūsų tikrai puiku. Ir sąžiningai, jūs nerandate nė vienos tokios geros grupės, kaip mūsų, tiesiog nuleiskite rankas, nes mes tiesiog tokie tvirti.

Chrisas:
Beje, mes tikrai esame nešališki žmonės. Mes esame labai nešališki dėl to.

Anna:
Na, aš nuolat žiūriu į skirtingas išsiskyrimo grupes.

Chrisas:
Aš nesu. Aš nenoriu. Taip, tikriausiai turėčiau.

Anna:
Aš žvilgteliu. Nes man patinka palyginti. Esu buvusi viešųjų ryšių vadovė, todėl noriu žinoti. Noriu sužinoti, koks yra mūsų konkurencinis kraštovaizdis. Ir yra gana gerų grupių, bet, tiesą sakant, mūsų žodžiu pažodžiui geriausia. Viskas, kas, manau, mums sekasi ne taip gerai, taip pat, atsiprašau, turiu naudoti tinkamą gramatiką. Viskas, ko nemanau, kad mums taip sekasi, kalbuosi su jumis apie tai.

Chrisas:
Ir tada mes bandome tai padaryti.

Anna:
Taip, ir mes stengiamės tai padaryti.

Chrisas:
Mes turime

Anna:
Bet pastebite, aš pastaruoju metu nekalbėjau apie jus kaip nors pagerinti grupę.

Chrisas:
Na, aš visada veikiau nežinodamas palaimos tipo mentaliteto.

Anna:
O Dieve. Toks pakvaišęs.

Chrisas:
Gyvenimas man taip veikia kiek geriau. Ypač kalbant apie konkurentus. Bet tada būsiu tik tokia: „Kodėl„ Google “reitinguoja šį straipsnį virš mano straipsnio? Mano straipsnyje yra 25 000 žodžių ir aš įdėjau daug ... Šis skelbimas užklijuotas visame tinkle ir jo įkėlimas trunka 50 sekundžių.

Anna:
Žinau, kad mūsų koučingo paslaugos yra geriausios.

Chrisas:
Mes turime puikias koučingo paslaugas. Tai taip pat yra nešališkas kištukas visiems besiklausantiems.

Anna:
Aš turiu omenyje, kad mūsų skaičiai kalba patys už save. Tai, kad jie tikrai geri.

Chrisas:
Mes gavome tikrai gerą sėkmės rodiklį. Aš esu super ... manau, kad tuo labiausiai didžiuojuosi. Kadangi aš visada norėjau kažko, ką galėčiau parodyti žmonėms, žiūrėk, mes turime daugybę sėkmės istorijų. Dirbu kurdamas tinklalapio puslapį, kuriame būtų tik šis milžiniškas sėkmės istorijų kaupimasis, bumas, bumas, bumas. Vis dėlto prie jo vis dar dirbama.

Anna:
Vis dėlto man malonu tai pamatyti.

Chrisas:
Taip. Bet kokiu atveju, ką tu darai? Esame tarsi nerimo skyriuje „Ką daryti“, jei susiduriate su nerimu, akivaizdžiai eikite į mūsų „Facebook“ grupę arba „Facebook“ ar palaikymo grupę. Kas dar?

Anna:
Manau, kad vienas pirmųjų dalykų yra emocinių išteklių kaupimas aplink save ir tikrai reikia laiko sąžiningam, kad pirmiausia save rekonstruotum. Nes vienas, tai akivaizdžiai padeda sumažinti nerimą po išsiskyrimo. Bet tai taip pat padeda tapti geriausiu savimi. Tai, kad tapimas geriausiu savimi, supratimas, kas tu esi už santykių ribų, iš tikrųjų traukia exes. Esate stipriausia savastis, nepriklausanti nuo tų santykių, patraukli ne tik jūsų buvusiam, bet ir keliems žmonėms. Tai, ką galite rasti, yra ta jūsų santykių patrauklumo dalis prieš išsiskyrimą buvo tai, kad galbūt jūs abu šiek tiek nebuvote geriausi. Taigi, tapdamas geriausiu savęs

Chrisas:
Aš visada kreipiuosi į tai su jumis, šiek tiek pasitenkindamas santykiais.

Anna:
Taip.

Chrisas:
Bet tikrai galiu patikrinti, ką ji sako. Apklausdamas sėkmės istorijas, visada stengiuosi apsižvalgyti ir pamatyti, Ei, ar tu tikrai padarei ką nors ypatingo? Ir vienas dalykas, kurį mes nuolat pastebėjome, yra tai, kad daugelis jų emociškai pasiekė tašką, kai yra pakankamai saugūs, net jei negrąžina buvusių. Taigi, jie eina į procesą galvodami, kad aš labiau norėčiau savo buvusio. Dažnai vedami tų nerimastingų polinkių. Ir tada kažkur dirbdami su mumis jie tarsi pereina ten, kur yra. Žinote ką? Gerai, jei jų neatgausiu. Manau, kad toks mentalitetas yra raktas, prieš pradedant vėl su jais bendrauti. Tai yra tai, į ką užsimenate.

Anna:
Teisingai. Taip. Aš turiu omenyje, kad šį procesą išgyvenau du kartus, norėdamas susigrąžinti buvusius asmenis.

Chrisas:
Ir tu juos abu susigrąžinai?

Anna:
Abu jie grįžo.

Chrisas:
Ir aš manau, kad jūs turite

Anna:
Esu vedęs.

Chrisas:
Taip.

Anna:
Taip.

Chrisas:
Aš taip pat. Norite konkuruoti?

Anna:
Taip, jūs taip pat. Pasižiūrėk į save. Pažvelk į mus visus susituokusius, išgyvenusius išsiskyrimus. Bet aš manau, kad išsiskyręs ką tu darai, tai sužinai apie save. Jūs randate būdų, kaip sumažinti streso lygį, ugdote pomėgius, puoselėjate savo draugystę. Tai laikas pasinerti į kažką kita, o ne apsigyventi savo praeities santykiuose, nes tai padeda pamatyti ateitį dalyvaujant ar be jūsų buvusio. Dažnai sulaukiu klientų, kurie pasakys: „Mano draugai man liepia išeiti, pasilinksminti ar pasimatyti. Ir jie visada manęs klausia: ar turėčiau? Mano atsakymas yra klausimas, o ar esate pasirengęs tai padaryti? Darykite tai tik tuo atveju, jei norite ir jei jaučiatės pasirengęs. Niekada nesimatyk vien todėl, kad kažkas liepia tau tai padaryti. Jums reikia skirti pakankamai laiko liūdėti.

Anna:
Aš tikrai rimtai dėl to. Turiu omenyje, kad nuostolis yra reikšmingas dalykas. Negalite to tik pakloti po kilimu. Taigi, kas nors liepia tiesiog judėti toliau, ypač jei po išsiskyrimo praėjo šeši mėnesiai ar mažiau, yra tarsi pašerti jaučio krūvą. Ar ne?

Chrisas:
Taip.

Anna:
Taip. Aš turiu galvoje, kad nerimas gali palikti jus tikrai pažeidžiamą. Taigi, turite skirti laiko apmąstymams. Ir tai ypač šiurkštus, jei kenčiate nuo lėtinės psichinės ligos ar turite psichinės sveikatos problemų. Nes trauminis išsiskyrimo stresas gali jaustis pribloškiantis ar net sekinantis. Negaliu jums pasakyti apie mano turimų klientų skaičių, kurie turi tam tikrą nerimo sutrikimą ar kenčia nuo depresijos. Geriausia iš tikrųjų gauti profesionalią paramą kovojant su psichinės sveikatos problemomis, kad būtų išvengta trauminio ar ilgalaikio trauminio streso ir nerimo sutrikimo.

Anna:
Net jei jums anksčiau nebuvo diagnozuota, manau, kad tai lėtinė psichinė liga, vis tiek yra visiškai įmanoma ir visiškai galiojanti, kad po išsiskyrimo jaustumėtės neramu, liūdna ir neramu. Aš tikrai manau, kad tinkamas laikas kreiptis pagalbos į terapeutą ar patarėją. Man tai yra paramos šaltinių rinkimas aplink save, supratimas, koks tavo gyvenimas už santykių ribų. Ir sąžiningai, praktikuokite dėkingumą. Nes kai išgyvenate išsiskyrimą, jus apima šie didžiuliai netekties ir širdies skausmo jausmai. Dėl visų streso hormonų ir nerimo mokslo turėsite tunelio matymą ir matysite tik tai, kas vyksta jūsų situacijoje.

Anna:
Tai padeda ... Aš žinau, kad tai skamba kaip hipiška, bet užuot sutelkusi dėmesį į išgyvenimo išsiskyrimą ar nerimą, nukreipk savo energiją į tai, ką turi. Tai vienas didžiausių dalykų. Net jei jis ir mažas, tiesa? Kaip ir maistas, šiandien valgiau tikrai gerą mėsainį. Arba man šiandien turėjau tikrai gerą veganišką pyragą, kuris, maniau, net nebus tinkamo skonio. Maniau, kad bus skonio kakai ir iš tikrųjų buvo labai skanu. Taigi, šiandien esu už tai dėkingas. Valio.

Chrisas:
Tikrai?

Anna:
Taip. Maniau, kad tai tikrai bus baisu.

Chrisas:
Viskas, ką galiu pagalvoti, kai sakėte dėkingumą, ar jūs kada nors matėte ... Žinau, kad užsiimate kažkokiu anime. Ar ne? Kažkoks anime, tiesa?

Anna:
Taip. Taip.

Chrisas:
Ar kada nors matėte anime Hunter X Hunter?

Anna:
Taip.

Chrisas:
10 000 dėkingumo smūgių? Man patinka tai. Tai kaip mano mėgstamiausias dalykas.

Anna:
Pažiūrėk į mus-

Chrisas:
Aš tai stebėsiu visą laiką. Tai man tai ir primena.

Anna:
Visi, kurie žiūri šį vaizdo įrašą ar klausosi tinklalaidės, taip, jūs, vaikinai, turite žiūrėti tą anime.

Chrisas:
Taip, eik. Tai ... Bet taip. Aš turiu omenyje, kad vienintelis dalykas, kurį manau papildyti, yra tai, kad manau, jog nerimą neretai įveikę žmonės turi didžiulę struktūros problemą. Ir kartais šiek tiek struktūra yra gera. Taigi, daug kartų pamatysite Aną ar aš rekomenduojantį šį dalyką, kurį mes vadiname šventąja trejybe, tai yra sveikata, turtas, santykiai. Ir bandymas padaryti tai, kas maksimaliai tame jūsų gyvenimo rajone. Tai savaime gali padėti tik tam tikrą pagreitį gauti sniego gniūžtę, riedančią nuo kalno, be 10 000 padėkos smūgių per dieną. Be visų kitų gražių dalykų, emocinės paramos šaltinių ir visų dalykų, kuriuos kalbėjo Anna. Manau, kad tai gana gerai. Aš turiu omenyje, jei norite daugiau, ei, ką? Aną galima treniruoti.

Anna:
Aš esu. Na, iš tikrųjų ne šią ir kitą savaitę, nes aš jau sotus.

Chrisas:
Taip, atsiprašau dėl to.

Anna:
Atsiprašau.

Chrisas:
Bet po poros savaičių.

Anna:
Taip, po poros savaičių. Kovo trečią savaitę ir kovo ketvirtą savaitę turiu galimybę naudotis.

Chrisas:
Bumas. Prašom. Registruotis.

Anna:
Mums bus labai smagu. Kas baigiasi ... Tai tikrai įdomu, aš nežinau, kas nutinka žmonėms, kuriuos treniruojate, ar su Tyleriu, bet dažnai mano sesija prasideda nuo daugybės ašarų ir liūdesio. Ir tada dėl bet kokios priežasties jos pabaigoje mes juokiamės. Aš nežinau, kas vyksta. Gal aš su klientais išgyvenu emocijų kalnelius.

Chrisas:
Kai treniruočiausi, niekas niekada neverks priešais mane.

Anna:
Ką?

Chrisas:
Nežinau kodėl, manau, kad taip yra todėl, kad esu vaikinas. Manau, kad taip yra dėl

Anna:
Tu taip manai?

Chrisas:
... jie bijo. Taip, aš manau ... Vyrai buvo daug atviresni nei moterys, manau. Ir aš manau, kad tai yra todėl, kad jie yra saugomi, o kai kuriuos santykių aspektus gali būti šiek tiek nemalonu išryškinti. Ir tikriausiai jie paprasčiausiai jaučiasi su tavimi patogiau.

Anna:
Manau, sąžiningai atiduodu vyresnės sesers ar mamos nuotaikas.

Chrisas:
Manau, kad tai daugiau vyresnioji sesuo. Kažkas, kurį tu žinai, visą laiką bus tavo kampe, paimk tave po sparnu, apsaugotų, pasiektų rezultatų.

Anna:
Taip. Aš spardysiu tavo vardu.

Chrisas:
Prašom.

Anna:
Aš tiesiogine to žodžio prasme neuždegsiu, bet darysiu viską, kad mintyse įsivaizduočiau ką nors už jus.

Chrisas:
Štai tu. Teisingai. Anna yra geriausia.

Anna:
Tu taip pat. Štai kodėl mes esame draugai.

Chrisas:
Man patinka su jumis daryti šias tinklalaides.

Anna:
Ar tu?

Chrisas:
Tai taip įdomu.

Anna:
Jie man irgi patinka. Aš juos myliu.

Chrisas:
Tą, kurią mes padarėme, ir jie nesulaukia tiek daug peržiūrų, manau, „YouTube“ vien dėl prigimties. „YouTube“ žmonėms paprastai patinka 10–15 minučių trukmės vaizdo įrašai. Tačiau tinklalaidėje jie sulaukia tūkstančių klausymų, žmonės tiesiog vaikšto.

Anna:
Tikrai?

Chrisas:
Taip. Nežinau, ar aš tau tai sakiau.

Anna:
O Dieve, ne, aš nežinojau.

Chrisas:
Taip taip. Yra žmonių, kurie visą laiką tavęs klausosi, Ana.

Anna:
O Dieve.

Chrisas:
Bet šauniausia yra ta podcast'as, kurį mes darėme dėl pykčio ir ką daryti, jei jūsų buvęs pyksta ant jūsų.

Anna:
Agresija?

Chrisas:
Taip. Tai buvo tikrai geras epizodas. Pamenu, pagalvojau, kad šis epizodas bus tikrai geras. Ir aš atsimenu, kaip gavau atsiliepimų iš „Facebook“ grupės žmonių, o paskui žmonės kartais „YouTube“ komentaruose ar svetainės komentaruose sakydavo: Oho, to dar niekada negirdėjau. Man kažkaip kilo panašumų į šį epizodą. Taigi, tikiuosi, kad čia nutiks tas pats.

Anna:
Mes teikiame tikrą naudingą turinį.

Chrisas:
Tai tiesa.

Anna:
Mes ne tik sakome: taip jūs elgiatės su savo nerimu. Mes kalbame apie jo mokslą ir savo pačių patirtį su juo.

Chrisas:
Taip. Be to, kiekvieną kartą aš nukrypsiu nuo kelio ir pradėsiu kalbėti apie anime ar „World of Warcraft“ ar juokingus dalykus.

Anna:
Bet reikalas tas, kad einu ten pat su jumis.

Chrisas:
Aš žinau. Kartais tu esi tas, kuris veda mane paklydusiu keliu.

Anna:
Aš žinau. Gerai, dabar, kai kalbamės, mes šiek tiek nukrypome nuo temos, bet turiu jums pasakyti, aš nežinau, kas tai yra, bet pastaruoju metu matau daug „TikTok“, kurie rodo, kad Gilesas yra tikrai patraukli.

Chrisas:
Ar girdėjote apie… Gilesas yra patrauklus vyras. Aš esu tiesus, bet Gilesas yra

Anna:
Bet aš turiu omenyje, kai pirmą kartą stebi Buffy, kai esi daug jaunesnis, aš ne ... turiu omenyje-

Chrisas:
Na, tu į jį nežiūri.

Anna:
Teisingai. Tu į jį nežiūri. Bet dabar-

Chrisas:
Nebent Willowui jis patiko. Ji visada jį kamavo. Ji gėja, ją susierzino. Aš tau sakau, žmogau.

Anna:
Bet sąžiningai, dabar, kai esu vyresnė, žiūrėjau dar keletą Buffy ir dėl šių „TikToks“ buvau kaip, o Dieve, Gilesui buvo labai karšta. Kodėl aš to niekada nemačiau? O Dieve.

Chrisas:
Taip yra todėl, kad Spike buvo ten. Klausiausi Jameso Marsterso interviu, jis sakė ... Bet ar girdėjote apie ginčą ir viską su Joshu Whedonu -

Anna:
Kuris? O taip. Jis iš tikrųjų nėra feministas ir tik visa tai.

Chrisas:
O aš tai jau žinojau. Bet man labai patinka ... Aš vis tiek, tu negali atimti mano meilės Buffy. Aš laikausi to.

Anna:
Taip. Aš turiu galvoje, kad aš visada myliu Buffy, Angelą ir Firefly.

Chrisas:
„Firefly“ yra geriausia. Aš visada galvojau apie sceną, kur Gilesas ... Aš nežinau, ar atsimenate, bet jis dainuoja. Tai ketvirto sezono scena. Jis gitara dainuoja „Behind Blue Eyes“ arba nepamenu dainos pavadinimo. Bet tai buvo scena, kurioje aš buvau tokia, kad žmogus, Gilesas yra gana savanoriškas. Jis gana nuostabus.

Anna:
Teisingai. Aš kaip, o mano dieve. Noriu pasakyti, kad jis turėjo būti patrauklus. Bet dabar, būdamas 46-erių, į jį žiūriu kaip į tai, kad Gilesas tikrai vyksta.

Chrisas:
Na, turiu omenyje, kad jį subūrė britų aktorius, kuris gana gerai atrodo pats savaime. Bet aš visada būsiu „Spike“ gerbėjas, kad ir kaip būtų.

Anna:
Smaigalys yra mano mėgstamiausias. Taip.

Chrisas:
Mano mėgstamiausia smaigalio scena yra ta, kurioje jis bando išsiaiškinti, kaip ... Beje, spoileriai. Jis bando išsiaiškinti, kaip pataikyti į Buffy ir naudoja šią manekenę. Jis praktikuojasi ant manekenės, ir jis pyksta ant manekenės, ir jis spardo manekeną. Jis tiesiog įkvepia atodūsį, jis pakelia jį atgal ir vėl pradeda. Tai mano mėgstamiausia „Spike“ scena. Nes jis tiesiog beprotis.

Anna:
Jis yra. O, Spike, jis buvo mano mėgstamiausias.

Chrisas:
Šiaip ar taip, pažiūrėk, ką tu man padarei. Gėda tau. Jūs taip pat žinote, ką darėte.

Anna:
Ką? Taip, aš padariau. Aš tikrai žinojau.

Chrisas:
Iškvieskime koučingą dabar.

Anna:
Oi.

Chrisas:
Jei norite treniruotis su Anna ...

Anna:
Ar treniruokis su manimi. Mums bus taip smagu. Ir jūs taip pat galite verkti su manimi, tai gerai.

Chrisas:
Tai saugi erdvė. Pažiūrėkite į žemiau pateiktą aprašymą, ten turėsime nuorodą, kad galėtumėte tarsi žiūrėti ... Aš parengiau gana šaunų vaizdo įrašą apie trenerių komandą ir įgaliojimus bei tai, ką galime padaryti jums. Mes padarėme, kad visa tai atrodytų šaunu ir niūri. Žinoma, turėdamas omenyje mane, turiu omenyje savo vaizdo redaktorių, nes net nežinau, kaip ką nors redaguoti.

Anna:
Tu toks juokingas.

Chrisas:
Ir šaukite Johanui, kuris yra mūsų vaizdo redaktorius. Jis tiesiog susižadėjo.

Anna:
Ką? Sveikiname, Johanai.

Chrisas:
Gerai jam. Taip. Johan, taip.

Anna:
Kada jo vestuvės?

Chrisas:
Rugsėjo 25-oji, kuri yra mano žmonos gimtadienis. Aš pasakiau: „Dieve mano, taip ir turi būti.

Anna:
Jis Filipinuose, tiesa?

Chrisas:
Taip, Filipinas, taip. Ir jo draugės Filipinuose, manau, dabar sužadėtinis.

Anna:
Tai bus-

Chrisas:
Jie gyveno skirtingose ​​salose.

Anna:
Kas iš tikrųjų? Kurioje saloje jis gyveno? Ar tu žinai?

Chrisas:
Neturiu žalio supratimo. Neįsivaizduoju. Parodo, kiek-

Anna:
Na, yra kaip 7000 salų.

Chrisas:
Taip. Ačiū, kad mane iš to išvedei. Bet, matyt, jis nuėjo ten siūlyti jos. Bet aš visada savotiškai jį spaudžiau. Aš buvau tokia, Ei, ar ketini jai pasiūlyti? Jis man pasakė: aš turiu žiedą. Ir jis man parodė žiedą. Aš buvau toks: Na, pasiūlyk jai. Jis kaip, aš laukiu tinkamo momento. Galiausiai jis tai padarė.

Anna:
Tai taip miela. Pažvelk į tave, suburdamas žmones.

Chrisas:
Man taip pat baisu, nekenčiu apie tai kalbėti, bet aš kaip, o šūdas, dabar turiu jį palaikyti. Aš moku jam atlyginimą. Taigi, aš tarsi turėjau priversti šį „YouTube“ dalyką veikti.

Anna:
Kas nutinka jiems susilaukus kūdikio?

Chrisas:
Taip, gerai, [sidras 00:49:51] klanas.

Anna:
Taip, eik.

Chrisas:
Tai mano būdas gauti nemokamą vaizdo redaktorių. Mes panašūs, Ei, mes jus priimsime, eik gyventi su mumis.

Anna:
Tai būtų puiku.

Chrisas:
Taip, bet sveikinu Johaną, mūsų vaizdo redaktorių.

Anna:
Taip, sveikinu.

Chrisas:
Jei nežinote, jis yra tas, kuris daro visus naujus šaunius miniatiūras, jis darė visus labai šmaikščius ... Viskas, kas gerai atrodo mūsų kanale, nėra aš. Jei norite sužinoti, koks buvo mano „YouTube“ redagavimas, grįžkite į patį pirmą mano kada nors padarytą vaizdo įrašą, kuris parodys mano redagavimo įgūdžių apimtį. Tai baisu.

Anna:
O Dieve. Bet tai daug geriau už mane. Net nežinočiau. Tiesiog tai būtų vienas nuolatinis reikalas, kurio tikiuosi, kad viskas bus gerai.

Chrisas:
Tai buvo.

Anna:
Ar taip buvo?

Chrisas:
Tai buvo. Aš turėjau ... Taip, jūs turėtumėte tai žiūrėti. Tai linksma. Aš buvau toks: gerai, eisiu į kostiumą, man reikia būti su kostiumu. Tai taip kvaila.

kalvos namo persekiojimo įvertinimas

Anna:
Turiu būti su kostiumu.

Chrisas:
Taip. Ir patarimai pasenę. Taigi, aš tarsi ... Vakar klausiausi kai kurių senųjų, nes perdariau kai kuriuos SEO užkulisių nustatymus. Aš buvau kaip, Dieve, tai yra siaubinga. Tai neteisinga, neteisinga, neteisinga.

Anna:
Aš tikiu, kad tai buvo gerai.

Chrisas:
Ne, ne, ne patarimas buvo toks minimalus, kad jo nebuvo ... Bet kaip ten bebūtų. Mes tiesiog-

Anna:
Taip, tau viskas gerai.

Chrisas:
Taip. Bet kokiu atveju, jei norite treniruotis su Anna, žiūrėkite žemiau pateiktą aprašymą.

Anna:
Taip, treneris su manimi. Man patinka treniruoti. Man patinka kalbėtis su žmonėmis. Kadangi žinote, aš tiek laiko praleidžiu kaip žmogaus skaičiuoklė, kad man patinka treniruoti. Tai tiesiog vėl priverčia pasijusti žmogumi.

Chrisas:
Na, važiuok. Anna ką tik mums pripažino, kad ji yra robotas, dirbtinis intelektas.

Anna:
Taip, neleisk man visą gyvenimą likti robotu. Prašau, treniruokis su manimi. Tu gelbėk mane.

Chrisas:
Prašom. Tiesiog jei norite, pažiūrėkite į žemiau pateiktą aprašymą. Jei klausotės šio tinklalaidės, tiesiog eikite į „Coaching“ puslapį svetainėje, „Ex-Boyfriend Recovery“ arba „Ex-Girlfriend Recovery“, jei atsitiktinai esate vyras, klausantis nerimo aspekto.

Anna:
Taip. Mums vis tiek bus labai smagu, vyrai ar moterys.

Chrisas:
Ir jūs galite verkti, jei esate vyras. Nesijaudink. Anai viskas gerai.

Anna:
Zinai ka? Šiandien per sesiją manęs verkė vienas vyras.

Chrisas:
Negali būti.

Anna:
Taip.

Chrisas:
Kas gi negerai? Kodėl jie neverks su manimi?

Anna:
Manau, kad tiesiog ... nežinau. Gal man gerai verkti. Na, turiu omenyje, išsiskyrimas yra tikrai sunkus. Kaip tu negali verkti?

Chrisas:
Taip, spėju. Gal aš atiduosiu tą nuotaiką, nustok verkti, mes

Anna:
Nustok verkti, neverk!

Chrisas:
Taip, gręžkite seržantą, tiesa.

Anna:
Daugiau jokių ašarų! Niekas tau!

Chrisas:
Taip.

Anna:
Ne, aš tiesiog tokia, kaip gerai, jei nori verkti.

Chrisas:
Taip. Kai tas žingsnis netrukdo, ačiū, kad visa tai klausėtės, ir mes grįšime kitą savaitę. Ar mes įsivaizduojame, apie ką kalbame kitą savaitę, ar vėl ketiname tai sparnuoti?

Anna:
Ne. Aš turiu galvoje, tu žinai, kaip man nepatinka tai sparnuoti. Turiu apie tai pagalvoti. Apie ką norite kalbėti?

Chrisas:
Na, žinai, aš rašiau šį straipsnį apie tai, ar tavo buvęsis vis dar jumis rūpinasi? Bet tai yra taip bendrai ir taip ... Bet mano mintys taip susitelkė į tai. Taigi, kažkas toje srityje tikriausiai turėčiau pasiruošimo.

Anna:
Man labai kyla toks klausimas. Kaip, kaip aš galiu žinoti, kad jis vis dar manimi rūpinasi?

Chrisas:
Taip.

Anna:
Jo ženklai ir signalai. Klausau ir-

Chrisas:
Taip, aš buvau-

Anna:
Taip.

Chrisas:
Aš bandžiau tai susieti su Carlo Jungu, psichoanalitiku.

Anna:
[Uni 00:53:10] ir kita, taip.

Chrisas:
Taip. Gal kažkas, kas susiję su tuo, kad aš galiu ... Aš tiesiog galvoju gerai, kas man duos „YouTube“ vaizdo įrašą, kurį galėčiau įklijuoti į straipsnį, kad jis atrodytų tikrai gerai? Tai tikriausiai nėra sėkmingos temos pagrindas.

Anna:
Aš noriu pasakyti, kad norite, kad visas jūsų turinys būtų nuoseklus visose platformose. Taigi, suprantu.

Chrisas:
Noriu, kad jis atrodytų gerai ir norėčiau, kad jis būtų kuo kokybiškesnis. Ir aš žinau, kad kokybė ateina su jumis.

Anna:
Ir tu. Mes gaminame kokybę kartu.

Chrisas:
Taip taip.

Anna:
Taip.

Chrisas:
Na, iš esmės, pasirodykite kitą savaitę ir sužinosime, kas atsitiks.

Anna:
Turėsime apie ką pakalbėti, bus gerai.

Chrisas:
Mes tai išsiaiškinsime, vaikinai.

Anna:
Taip.

Chrisas:
Gerai.

Anna:
Gerai. Ačiū vaikinai.